تاریخ انتشار۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 176600

بیانیه آیت الله سیستانی به منظور پاسداشت حضور میلیونی عزاداران حسینی در کربلا

آیت الله العظمی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان عراق، در بیانیه ای ضمن بزرگداشت مراسم اربعین حسینی(ع)، برای عزاداران حسینی آرزوی قبول طاعات و عبادات نمود.
بیانیه آیت الله سیستانی به منظور پاسداشت حضور میلیونی عزاداران حسینی در کربلا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در بیانیه ای که روز گذشته از سوی دفتر آیت الله العظمی "سید علی سیستانی" مرجع تقلید شیعیان عراق منتشر شد، ایشان ضمن سفارش هایی به زائران امام حسین(ع) خاطرنشان کردند: سزاوار است مؤمنانی که خداوند متعال توفیق این زیارت شریف را نصیب آنان نموده است، توجه داشته باشند که خداوند متعال از میان بندگان خود انبیا و اوصیایی قرار داده است تا نمونه و الگوی مردم و حجتی برای آنان باشند تا مردم به وسیله آموزه های آنان به مسیر هدایت راه یافته و از اعمال آنان پیروی نمایند.

این مرجع تقلید در ادامه بیانیه خود آورده است: خداوند متعال زیارت مشاهد شریفه این بزرگواران را سفارش کرده است تا یاد آنان در اذهان مردم جاودانه مانده، شأن آنان بزرگ داشته شود و بدین وسیله مردم به یاد خداوند و آموزه ها و احکام او باشند. چرا که این افراد سرمشقی برای طاعت خداوند سبحان و جهاد در راه او و فداکاری در مسیر دین استوار خداوند می باشند.

آیت الله سیستانی در پایان بیانیه خود از خداوند متعال قبولی زیارت زوّار اباعبدالله الحسین(ع) را خواستار شده و از خداوند متعال خواسته است تا آنان را به بهترین شکل، جزا و پاداش خیر عطا فرماید.
https://taghribnews.com/vdchv-nzv23nq-d.tft2.html
مرجع : شبکة الکفیل العالمیة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی