تاریخ انتشار۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 216100

مخالفت اهل سنت و شیعیان عراق با مداخله آمریکا در این کشور

شخصیت‌های سنی و شیعه عراق، مداخله آمریکا در امور داخلی این کشور و تلاش برای ورود نیروهای زمینی آمریکا به عراق را محکوم کردند.
مخالفت اهل سنت و شیعیان عراق با مداخله آمریکا  در این کشور
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شخصیت‌های سنی و شیعه عراق، در همایش "حمایت از بسیج مردمی" که با حضور روحانیون و شخصیت‌های سنی و شیعه در کربلای معلی برگزار شد، مخالفت خود را با حضور آمریکا در عراق اعلام کردند.

"قاسم المعموری" رئیس واحدهای بسیج مردمی در دیاله در این باره گفت: نجات عراق و آینده آن مرهون بسیج مردمی است، چون بسیج مردمی تنها نیرویی است که ملی بودن خود را ثابت کرد و از فرمان مرجعیت و عقیده واقعی نشأت گرفته است.

حاضران در این نشست، همچنین گروه تروریستی داعش را ساخته صهیونیسم و همپیمانانش دانستند و تأکید کردند که مرجعیت و بسیج مردمی با هرگونه عملیات زمینی آمریکا مخالفند.

"کاظم العبادی" عضو گردان‌های موسوم به "عصائب اهل الحق" گفت: مردم، مرجعیت و گروه‌های مقاومت عراق با هرگونه مداخله خارجی مخالفند و می‌دانند آمریکا و رژیم صهیونیستی توطئه ای ضد کشور ما و خاورمیانه را هدایت می‌کنند، از این رو مردم غیور عراق حق دفاع از کشورشان را دارند.

شرکت‌کنندگان در این همایش که تحت عنوان "جهاد کفایی، ضامن وحدت و آینده عراق" برگزار شد، پیروی مردم از مرجعیت دینی برای جهاد و حمایت مردم از بسیج مردمی را ضروری دانستند.
 
https://taghribnews.com/vdchv-niv23nzzd.tft2.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی