تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 203474
آیت‌الله صافی:

گروه‌های مقاومت برای مقابله با جریان تکفیر متحد شوند

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار دبیرکل حزب‌الله نجبا بر اتحاد همه گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه زیر پرچم واحد اسلام در مقابله با جریان تکفیر تاکید کرد.
گروه‌های مقاومت برای مقابله با جریان تکفیر متحد شوند

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  این مرجع تقلید در این دیدار پیروزی‌های گروه مقاومت نجبا و دیگر گروه‌های مقاومت در مقابله با تکفیری‌ها را ستود و اظهار کرد: از حضرت ولی عصر(عج) برای شما توفیقات بیشتر را در عرصه مجاهدت و دفاع از اسلام و حرم‌های اهل بیت(ع) مسئلت می‌کنم.
 
وی تصریح کرد: پیروزی مسلمانان در برابر جریان تکفیر پیروزی حق در برابر باطل است و همه باید زیر پرچم اسلام از این آیین آسمانی دفاع کنیم.
 
آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر حفظ وحدت همه گروه‌های مقاومت اسلامی افزود: اگر می‌توانستم؛ در کنار این مجاهدان حضور پیدا می‌کردم و آرزو داشتم که توفیق شهادت نصیبم می‌شد. دعاگوی همه مجاهدان هستیم و برای همه آنها از خداوند متعال طلب نصرت و پیروزی دارم.
 
گفتنی است در ابتدای این دیدار  حجت الاسلام شیخ اکرم کعبی به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت سوریه و عراق و پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی در مواجهه با تکفیری‌ها پرداخت.
 
گروه مقاومت نجبا از جمله گروهای نظامی مردمی است که با بهره گیری از اندیشه های آیت الله صدر و با هدف مقابله با تکفیر و اشغالگری در عراق با گروههای تکفیری تروریستی مقابله می کند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchqxnik23nvkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی