تاریخ انتشار۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 287779

ادامه سریال بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری/رژیم صهیونیستی درهای مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست

نظامیان صهیونیست صبح امروز سه شنبه به بخش های مختلف کرانه باختری حمله کردند.
ادامه سریال بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری/رژیم صهیونیستی درهای مسجد ابراهیمی را به روی مسلمانان بست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس با حمله به شهرهای نابلس، الخلیل، بیت لحم به خانه های فلسطینیان یورش آوردند.

اشغالگران صهیونیست در جریان این حملات، اسباب و اثاثیه این خانه ها را برهم زده و دهها فلسطینی را اسیر کردند.

لازم به ذکر است که این حملات و بازداشت ها با هدف سرکوب انتفاضه قدس صورت می گیرد که از یکم ماه اکتبر سال 2015 آغاز شده است.

خبر دیگر اینکه، رژیم صهیونیستی به بهانه تعطیلات یهودیان، مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری را به روی مسلمانان و دیگر غیریهودیان بست و در چند روز آینده، مسلمانان اجازه نماز خواندن در این مکان را نخواهند داشت.

"حافظ ابوسنه" مدیر مسجد در این باره گفت، به وی اطلاع داده شده است که این مسجد از ساعت 10 صبح روز یکشنبه تا شب سه شنبه به روی نمازگزاران مسلمان تعطیل خواهد شد و آن‌ها اجازه ورود به این مکان مقدس اسلامی را ندارند.

ابوسنه افزود: مسلمانان در این محدوده زمانی اجازه نماز خواندن در مسجد ابراهیمی را نیز نخواهند داشت.

محدودیت‌های شدید برای فلسطینی‌ها -از جمله عدم دسترسی به مسجد ابراهیمی-معمولا توسط مقامات اسرائیلی در طول تعطیلات یهودیان به بهانه مسائل امنیتی به اجرا گذشته می‌شوند.

کرانه باختری اشغالی و نوار غزه نیز در 11 روز آینده در تعطیلات یهودیان بسته شده و فلسطینیان در این روزها اجازه رفت و آمد در محدوده مرزی را ندارند.
 
https://taghribnews.com/vdchqqniw23n6qd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی