تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۹
کد مطلب : 165071
امام جمعه موقت سنندج:

جنایت علیه بشریت در غزه باید متوقف شود/سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت به مسلمانان است

امام جمعه موقت سنندج سکوت کشورهای عربی و سران مرتجع آنان در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را بزرگترین خیانت به مسلمانان عنوان کرد.
جنایت علیه بشریت در غزه باید متوقف شود/سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بزرگترین خیانت به مسلمانان است
 به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در سایه سکوت مجامع بین المللی و همراهی حکام مرتجع عربی شاهد وقوع جنایاتی هستیم که در تاریخ سابقه ندارد. 

وی افزود: کشتار مسلمانان بی ‌دفاع غزه چهره ضد انسانی و ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم فاسد را برای همه جهانیان نمایان کرد. 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: متأسفانه در این میان بسیاری از حکام مرتجع در کشورهای عربی در برابر این جنایات سکوت کرده‌ اند و این مهم رژیم صهیونیستی را گستاخ ‌تر کرده است. 

ماموستا حسینی خاطر نشان کرد: مردم مسلمان کردستان در کنار دیگر هموطنان خویش جنایات صهیونیست‌ ها در غزه را محکوم کرده و تا آزادی قدس شریف از پای نخواهند نشست. 

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: باید تأسی از سیره رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) و عمل به آموزه‌ های قرآنی در زندگی هر فرد مسلمانان نهادینه شود. 

ماموستا حسینی بر توجه ویژه نمازگزاران به تداوم عبادات ماه مبارک رمضان در دیگر ایام سال، اکرام ایتام و کمک به نیازمندان و فراهم ‌کردن زمینه‌ های لازم برای آشنایی جوانان و نوجوانان با مبانی دینی و قرآنی تأکید کرد.
https://taghribnews.com/vdchqmnzz23n-vd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی