تاریخ انتشار۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 192477
امام جمعه اهل سنت تازه ياب(مانه و سملقان):

درانجام اعمال صالح از یکدیگر سبقت بگیریم

امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: ما مسلمانان وظیفه داریم توجه خود را معطوف به انجام کارهای خیر و نیک کنیم و در انجام اعمال صالح از یکدیگر سبقت بگیریم.
درانجام اعمال صالح از یکدیگر سبقت بگیریم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب (تنا) از بجنورد،"حاج عبدالله آخوند خوش نظر" امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان درخطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: همانطور که خداوند متعال در قرآن فرموده است، هرانسانی که ذره ای عمل صالح و یا ناصالح انجام دهد پاداش و یا جزای آن را می بیند، و در این میان خداوند اعمال انسان ها را توسط ملائک ثبت می نماید و درآن دنیا با توجه به عملکرد انسان ها، پاداش و یا عذاب داده می شود.

آخوند خوش نظر همچنين بازگشت به اصل قرآن و دستورات و سنت‌های پیامبر عظیم‌الشان اسلام را تنها راه رفع مشکلات و جلوگیری از بروز تفرقه در بین مسلمانان در سراسر جهان دانست و خاطرنشان کرد: تنها با توجه به این اصل‌ها می‌توانیم اتحاد و همبستگی خود را حفظ کرده و از ارزش‌های دینی و اسلامی خود در برابر هجمه‌های دشمنان محافظت کنیم.

وي بيان داشت: اگر کشورها و امت اسلامی بخواهند در مقابل توطئه های استکبار وصهیونیست ها بایستند باید متفق و متحد باشند اگر بین این امت ها اختلاف باشد خواست دشمن را برآورده کرده ایم،باید دست از اختلاف برداریم و همه دست به حبل الله متین بزنیم. 

وي با بيان اينکه عزت و آبروي مسلمانان در گرو وحدت است، افزود: امروز اگر مسلمانان مي خواهند جايگاه، آبرو و قدرت گذشته خود را بدست آورند وحدت بين خود را گسترش دهند. 

امام جمعه اهل سنت تازه ياب گفت: تنها افرادي مي توانند وحدت را در بين جامعه گسترش بدهند که از ثمره و ميوه و آينده درخشان وحدت بين جوامع اسلامي آگاهي داشته باشند که در اين ميان رسالت علما و روحانيون بسيار سنگين و مهم است.

آخوند خوش نظر اضافه کرد: مهترین وظیفه روحانیون تشیع و اهل سنت حفاظت از ارزش های اسلامی و گسترش وحدت در جوامع اسلامی است.
 
 
https://taghribnews.com/vdchqinzq23nwkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی