تاریخ انتشار۲۸ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۸:۵۰
کد مطلب : 28837
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران:

آمیختگی خون شهدای وحدت جریانی از عشق و وحدت حقیقی به ارمغان آورد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي وحدت گفت: آميختگي خون شهداي وحدت جرياني بي انتها از عشق و وحدت حقيقي و سربلندي و اقتدار براي ايران اسلامي به ارمغان آورد.
مراسم گرامیداشت شهدای وحدت در زاهدان
مراسم گرامیداشت شهدای وحدت در زاهدان
به گزارش خبرگزاری تقریب از سیستان و بلوچستان، سردار "حسين سلامي" در مراسم بزرگداشت نخستين سالگرد شهداي وحدت، در مصلاي قدس زاهدان اظهار داشت: امروز ارواح طيبه شهدای وحدت شاهد و ناظر همه چيز است و وجود معنوي شهيدان حادثه تروريستي پيشين به راحتي حس مي شود. 

وي افزود: با وجود گذشت يك سال از شهادت سردار شوشتري و ساير شهدای وحدت، ياد و خاطره آن عزیزان همچنان در دل مردم شيعه و سني سيستان و بلوچستان زنده و جاودانه است. 

سردار سلامی با تاكيد بر لزوم استمرار راه شهید وحدت سردار شوشتری افزود: نيروهاي سپاه پاسداران تا زماني كه آرامش، امنيت، اعتماد، آزادي، رفاه و توسعه را برای مردم سيستان و بلوچستان به طور کامل ایجاد نکنند استراحت نخواهند داشت. 

وي افزود: غيور مردان سپاه و بسيج با اقتدار و صلابت خود اجازه ایجاد ناامنی و تفرقه را به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نخواهند داد و در راه تامین امنيت و آرامش مردم با جانفشاني سدي مستحكم در مقابل توطئه هاي استكبار جهاني ايجاد مي كنند. 

وی ادامه داد: توطئه دشمنان هر روز چهره اي متفاوت دارد و امروز در لباس تحريم هاي اقتصادي و سياسي خود را نشان مي دهد. 

سردار سلامی گفت: همانطور كه در ۳۱ سال از عمر انقلاب اسلامی، توطئه هاي دشمنان به خواست خدا تنها موجب افزایش سربلندي، آزادي و اقتدار براي نظام جمهوري اسلامي شده است از اين پس نيز تحريم ها و ترفندهاي مختلف دشمن موجب افزایش عزت و عظمت ملت ايران خواهد شد. 

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهدای وحدت استان گفت: شهدای وحدت سیستان و بلوچستان جان خود را در راه امنیت و وحدت شیعه و اهل سنت استان فدا کردند. 

مهندس "علي محمد آزاد" افزود: دشمنان تلاش مي كنند بين اقوام و مذاهب مختلف اسلامی تفرقه ايجاد كنند و شکاف بیاندازند زيرا به خوبی می دانند كه حفظ یکپارچگی، وحدت و اخوت دینی عاملی مهم در پايداري نظام جمهوري اسلامي است. 

وي افزود: اقدامات خوب سپاه پاسداران در انجام کارهای عمرانی و بهداشتی امری مسبوق به سابقه است زیرا واحدهاي اجرايي و مهندسي سپاه حتي در زمان جنگ براي ساخت راه روستايي، درمانگاه و بيمارستان صحرايي در نقاط مختلف سيستان و بلوچستان انجام وظیفه کرده اند. 

وي گفت: سردار شوشتري در مدت کم حضور خود در سیستان و بلوچستان با همکاری سردار شهید محمدزاده پيگيري خوبی در زمینه های اشتغال، بهداشت، درمان، برقراري امنيت و محروميت زدايي در اقصي نقاط استان داشت. 

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: طرح واگذاري امنيت منطقه به سران طوايف و قبايل بلوچ، تلاش براي محروميت زدايي و ارتقاي وحدت ميان شيعه و سني از جمله اقدامات انجام شده توسط سردار شوشتری بود که موجب خشم دشمن زبون و انجام عملیات تروریستی توسط مزدوران استکبار جهانی در پیشین شد. 

آزاد افزود: خون آميخته شده شيعه و سني در حادثه ترويستي پيشين نه تنها موجب استحكام وحدت و انسجام بيشتر شيعه و سني و اقوام و طوايف مختلف استان شد، بلكه اقتدار و سربلندي را براي نظام و میهن اسلامی به ارمغان آورد. 

به گزارش تقریب عوامل مزدور و خود فروخته استکبار جهانی در ۲۶ مهرماه سال ۸۸ با انجام عمليات انتحاري در جریان همایش وحدت سران قبايل و طوايف بلوچ در پيشين شهرستان سرباز سردار شوشتری و جمعي از نيروهاي سپاه را به همراه ۴۰ نفر از سران و ريش سفيدان قبايل بلوچ اهل سنت به شهادت رساندند. 

https://taghribnews.com/vdchq6ni.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی