تاریخ انتشار۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 196275

بیانیه تجمع العلماء المسلمین در محكومیت حادثه تروریستی كویت

تجمع العلماء المسلمین لبنان در بیانیه ای انفجار تروریستی درمسجد امام صادق(ع) كویت را محكوم كرد.
بیانیه تجمع العلماء المسلمین در محكومیت حادثه تروریستی كویت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تجمع العلماء المسلمین ضمن محكوم كردن این اقدام تروریستی تاكید كرد: دست اسرائیل در انفجار تروریستی کویت آشکار است.
 
در این بیانیه آمده است: دست پلید اسرائیل جنایتکار همواره آغشته به خون مسلمانان بی گناه منطقه است و این بار نیز این رژیم غاصب با استفاده از افراط گرایان تکفیری، به فتنه افروزی و جنایت در کویت پرداخته است.
 
این بیانیه می افزاید: پدیده تکفیر که با تروریسم همراه شده است، نه تنها عراق و سوریه، بلکه تمام جهان اسلام را هدف قرار داده است و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به فتنه افروزی و جنایتگری در ممالک اسلامی بپردازد.
 
تجمع العلماء المسلمین در ادامه بیانیه خود تاكید كرد: در بهترین ماه‌ یعنی ماه مبارک رمضان و در شریفترین روز یعنی روز جمعه و در روحانی ترین حالات یعنی در هنگام برگزاری نماز یک اقدام ضد بشری که فقط برای خدشه دار کردن وجهه اسلام و نابودی وحدت اسلامی است ده‌ها مسلمان شیعه را به خاک و خون می‌کشد و اسرائیل از این اقدام خرسند می‌شود.
 
در این بیانیه از امیر کویت و مسوولان این کشور خواسته شده است تا با پیگیری عاملان این جنایت، آتش فتنه را در نطفه خفه کنند و نگذارند که دشمن با اینگونه اقدامات نقشه‌های استعماری و ضد وحدت خود را دراین کشور اجرایی کند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchq-nzm23nwid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی