تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 297156
​در همایش مشترک ائمه جماعت اهل تسنن و شیعه عنوان شد

برادران شیعه و سنی وظیفه دارند با آگاهی توطئه دشمنان را بشناسند

امام جمعه ماکو گفت: برادران شیعه و سنی وظیفه دارند با آگاهی توطئه دشمنان را بشناسند، آن ها را سرکوب و با وحدت و اتحاد خود دشمنان را دلسرد کنند .
برادران شیعه و سنی وظیفه دارند با آگاهی توطئه دشمنان را بشناسند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در همایش مشترک ائمه جماعت اهل تسنن و شیعه به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: دشمنان تلاش بر ایجاد اختلاف در بین مسلمانان دارند و از نشانه های آن به راه انداختن جنگ در بین کشورها و امت اسلامی است.

وی افزود: عمل به منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، گره گشای تفرقه‌های دینی و مذهبی بوده و نسخه‌ای شفابخش در جامعه اسلامی است.

امام جمعه ماکو ادامه داد: وحدت و همبستگی امت اسلامی در احادیث ائمه اطهار (ع) و سفارشات کلام‌الله مجید نمایان است و معصومین (ع) و قرآن کریم با تبیین لزوم وحدت در جامعه اسلامی، چراغ راهی برای همبستگی شیعه و سنی در ایران پدید آورده‌اند.

رنجبری اضافه کرد: با توجه به توطئه های زیاد دشمنان علیه اسلام و مسلمانان، وحدت و اتحاد جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

امام جمعه ماکو ادامه داد: دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان هزینه های زیادی کردند اما تقویت اتحاد و وحدت مسلمانان می تواند همه نقشه های شوم آنها را خنثی و بی اثر کند.

در این مراسم، علمای اهل تسنن و تشیع نظرات خود را در خصوص اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی بیان و بر آگاهی از روش های دشمنان برای ایجاد اختلاف تاکید کردند .
https://taghribnews.com/vdchmqni-23nwzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی