تاریخ انتشار۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 255855

عملیات گستردۀ داعش در سامرا خنثی شد

نیروهای مردمی در شهر سامرا، عملیات گستردۀ گروه تروریستی تکفیری داعش به این شهر را خنثی کرده، چندین عامل انتحاری را به هلاکت رساندند و یک نفر از تروریست‌ها را بازداشت کردند.
عملیات گستردۀ داعش در سامرا خنثی شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اعلام الحربی، نیروهای یگان سرایا السلام، وابسته به نیروهای مردمی عراق، دوشنبه‌شب حملۀ چندین عامل انتحاری به مرکز پلیس المتوکل در محلۀ السکک سامرا را خنثی کردند.
 
طبق این گزارش شماری از عوامل انتحاری با بر تن داشتن لباس نیروهای پلیس محلی قصد حمله به این مرکز پلیس را داشتند که از سوی نیروهای مردمی شناسایی شدند و به هلاکت رسیدند.
 
نیروهای عراقی یکی از عوامل انتحاری حمله به سامرا را نیز بازداشت کردند.
 
برخی گزارش‌ها حاکی است، تروریست‌های داعش در این حمله 7 نیروی امنیتی را کشتند اما این خبر به تأیید مقامات عراقی نرسیده است.
 
در همین حال محمد خلف، قائم‌مقام بخش سامرا، خبرهایی پیرامون گروگان‌گیری شماری از شهروندان توسط عناصر مسلح داعش را رد و از رسانه‌های خبری درخواست کرد که با دقت بیشتری اخبار را گزارش دهند.
 
پایگاه اطلاع‌رسانی السومریه نیوز به نقل از خلف گزارش داد: نیروهای امنیتی عراق در حال حاضر به‌طور کامل کنترل اوضاع را در سامرا در اختیاردارند.
 
نیروهای امنیتی همچنین به‌منظور کنترل کامل بر اوضاع و جلوگیری از حملات مشابه، در شهر سامرا و همچنین بخش‌های بلد و دجیل در استان صلاح‌الدین مقررات منع آمدوشد اعلام کردند.
 
گروه تروریستی داعش از دو سال پیش با پیشروی در مناطق غربی و شمالی عراق، بخش‌هایی از این مناطق را به اشغال خود درآورد.
 
این در حالی است که نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی گروه‌های مردمی از سال گذشته عملیاتی گسترده علیه داعش آغاز کرده و تروریست‌ها را از بسیاری از مناطق اشغالی بیرون رانده‌اند؛ هم‌اکنون عملیات ارتش عراق برای بیرون راندن داعش از موصل، آخرین پایگاه تروریست‌ها در عراق، ادامه دارد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdchmmnim23nm6d.tft2.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی