تاریخ انتشار۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 224552

بیانیه حزب الله درمحکومیت اقدامات ضد رسانه های فلسطینی

واحد ارتباط رسانه ای حزب الله لبنان دربیانیه ای تجاوز صهیونیستها به رسانه های فلسطینی را محکوم کرد.
بیانیه حزب الله درمحکومیت اقدامات ضد رسانه های فلسطینی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رژیم صهیونیستی درتازه ترین اقدام به مقر شرکت خدمات ماهواره ای « ترانس میدیا» و
مقر شبکه ماهواره ای « فلسطین الیوم» در شهر البیره در کرانه باختری یورش برد و « عدنان علیان» مدیر این شبکه را بازداشت کرد.

درپی از تجاوز چند باره واحد ارتباط رسانه ای حزب الله لبنان دربیانیه ای هدف این تجاوزات صهیونیستها را تکمیل کردن  عملیات ترور و کشتار فلسطینینان و ساکت کردن صدای مقاومت عنوان و تصریح کرد رسانه های فلسطینی که تولیدات خود را با تصویر، صدا، کلمه و خون ابراز می کنند به ملت مقاومی وابسته هستند که هر روز بر تمسک خود به خاک ، حقوق ، کرامت، و آینده آزاد فلسطین تاکید می کنند.
 
این مرکز همچنین اقدام مدیر شبکه ماهواره ای اروپائی « یوتل ست» را در متوقف کردن پخش شبکه فلسطینی « الاقصی» محکوم کرد و آن را اقدامی سیاسی برای بستن زبان و ایجاد مانع در راه رسواکردن جنایات صهیونیستها علیه ملت فلسطین دانست و خاطرنشان کرد این اقدام ، ایستادن در کنار باطل در رویاروئی با حق و ایستادن در صف ظالم علیه مظلوم است.
 
واحد ارتباط رسانه ای حزب الله ، در ادامه همبستگی کامل و مطلق خود را با رسانه های مقاومت فلسطین اعلام و تاکید کرده است که این اقدامات ظالمانه که با همنوایی برخی کشورهای عربی همزمان شده است هرگز نتیجه بخش نخواهد بود و نمی تواند چهره زشت اشغالگران را بهبود بخشد.
 
https://taghribnews.com/vdchmknii23nimd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی