تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 232959
لاریجانی:

اقتصاد و فرهنگ اولویت اصلی مجلس دهم/ مجلس دهم پایبندی به آرمان ها را در تصویب قوانین نشان دهد

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی تحقق اقتصاد مقاومتی وحل مشکلات فرهنگی را اولویت اصلی مجلس دهم دانست و گفت: امیدوارم این مجلس پایبندی به آرمان‌های امام(ره) و شهدا را در تصویب قوانین برای رفع مشکلات مردم نشان دهد.
اقتصاد و فرهنگ اولویت اصلی مجلس دهم/ مجلس دهم پایبندی به آرمان ها را در تصویب قوانین نشان دهد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از خانه ملت، علی لاریجانی امروز پس از تجدید میثاق منتخبان مجلس دهم با آرمان های امام راحل در جمع خبرنگاران افزود: همانطوری که منتخبان در نشست امروز قسم نامه را قرائت کرده و تعهد خودشان را نشان دادند، صیانت از آرمان های انقلاب و استقلال کشور به عنوان اصول و بنیان های جمهوری اسلامی از وظایف نمایندگان و مجلس است.
 
منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس آئین نامه داخلی مجلس نمایندگان پس از اتمام مراسم افتتاحیه پارلمان با حضور در مزار شهدا پیوند و تعهد خودشان را به شهدا اعلام می کنند؛ از این رو قطعا این امر بسیار مهم بوده زیرا شهدا نماد اصلی دفاع از انقلاب و کشور هستند و این کار امری خوب و ارزنده است.
 
وی با اعلام اینکه مجلس دهم از لحاظ نشاط کاری و تخصص دارای تنوع های بسیار است، گفت: نمایندگان بعد از مراسم افتتاحیه آمدند که با شهدای عزیز به ویژه شهدای نامدار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کنند.
 
لاریجانی با اشاره به حضور منتخبان مجلس دهم در حرم بنیان گذار کبیر انقلاب(ره) تصریح کرد: امام خمینی (ره) ستون اصلی انقلاب بودند و این حضور هم نمادین بوده و هم واقعیت هایی در آن است که در ابتدای کار همه نمایندگان با ارواح مطهر امام(ره) و شهدا پیمان ببندند تا از استقلال و دستاوردهای انقلاب و آرمان های شهدا دفاع کنند؛ از این رو امیدوارم مجلس دهم پایبندی جدی خود را در این زمینه‌ها در زمان تصویب لوایح و طرح‌ها و رفع مشکلات مردم نشان دهد.
 
وی تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به مسائل فرهنگی را اولویت اصلی مجلس دهم خواند و گفت: رهبری در پیام امروزشان بر این دو موضوع مهم تاکید کردند و قطعا هر دو وجه مهم است زیرا فرهنگ زیربنا بوده و اقتصاد مسئله مهم برای کشور است از این رو در ابتدای کار مجلس، کمیسیون ها با استراتژی روشن می توانند بر موضوع اقتصاد مقاومتی متمرکز شوند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchminiw23nxwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی