تاریخ انتشار۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 212050
رئیس جماعت اسلامی هند:

اسلام دین رأفت و مهربانی است/ هدف داعش، اسلام هراسی است

رئیس جماعت اسلامی هند، با اشاره به حمایتهای قدرتهای غربی از داعش، گفت: هدف این گروه تروریست، بد نام کردن اسلام و دامن زدن به اسلام هراسی در کشورهای غربی است.
اسلام دین رأفت و مهربانی است/ هدف داعش، اسلام هراسی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "مولانا سید جلال الدین عمری" با محکوم کردن حملات تروریستی داعش به پاریس گفت: اقدامات جنایتکارانه تروریست های داعش، خلاف شرع مقدس اسلام است و با دین، آیین و انسانیت سازگاری ندارد.

وی با اشاره به حمایت های قدرت های غربی از داعش، گفت: تروریستهای داعش به تنهایی قادر به انجام جنایاتی به این وسعت نیستند، بلکه قدرتهای غربی از جمله آمریکا و اسرائیل برای مخدوش کردن چهره اسلام از آنها حمایت می کنند.

این عالم هندی با بیان اینکه، مسلمانان جهان و هند مخالف جدی جنایات داعش هستند، تصریح کرد: اقدامات تروریستهای داعش، باعث دامن زدن به اسلام هراسی در کشورهای مختلف شده است.

وی اسلام را دین رأفت و مهربانی برشمرد و گفت: خشونت و اعمال ضد انسانی هیچ جایگاهی در دین اسلام ندارد و همه کشورها باید مقابله جدی با خشونت داشته باشند.

رئیس جماعت اسلامی هند، داعش را دشمن مسلمانان دانست و تصریح کرد: کشتار زنان، کودکان، افراد بیگناه و اعمال جنایتکارانه این گروه با هدف ارائه چهره خشن از اسلام، صورت می گیرد.

وی با اشاره به کمک برخی از کشورهای منطقه و غربی به داعش گفت: برخی از کشورها برای تشکیل این گروه جنایتکار از سالها قبل برنامه ریزی کرده بودند.

عمری، از علمای اسلامی و مسلمانان جهان خواست با آگاه کردن مسلمانان از توطئه های تروریست های داعش و جلوگیری از اختلاف و تفرقه، با این فتنه مقابله و برائت خود را از جنایات این گروه اعلام کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchminiv23nzvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی