تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۵
کد مطلب : 168456
مدیرعامل بنیاد اسلامی اهل بیت (ع)نیجریه در گفت و گو با تقریب:

مقاومت اسلامی مرهون روشنگری علما و روحانیون مقاومت است

تنا- اختصاصی
مدیرعامل بنیاد اسلامی اهل بیت(ع) نیجریه به موفقیت ها و دستاوردهای مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر نقاط جهان اشاره کرد و گفت: مقاومت اسلامی مرهون روشنگری علما و روحانیون مقاومت است.
مقاومت اسلامی مرهون روشنگری علما و روحانیون مقاومت است
"احمدآداموالصفا" مدیرعامل بنیاد اسلامی اهل بیت (ع) در نیجریه در گفتگو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: مسلمانان همواره در معرض انواع توطئه ها و تهدیدات دشمنان بوده اند و هیچ وسیله ای به جز اتحاد و همبستگی  آنان را از این توطئه ها مصون نخواهد کرد.
وی افزود: در آموزه های اسلامی بر مقاومت و ایستادگی مسلمانان و جهاد فی سبیل الله تأکید فراوانی شده و زنده نگه داشتن آموزه های اسلامی در گرو زنده بودن روحیه شهادت طلبی و جهاد در بین آنان است.

موسس و مدیرعامل بنیاد اسلامی اهل بیت (ع) در نیجریه خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام همواره کوشیده اند تا افکار و عقاید شوم خویش را بر مسلمانان تحمیل و افکار و عقاید مسلمانان را منحرف کنند.
احمد آدامو الصفا اظهار داشت: طی چند دهه اخیر نیز رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا و کشورهای اروپایی با توجه به شکست های فکری و عقیدتی در برابر مسلمانان وارد عرصه جنگ مسلحانه و هدایت و حمایت از گروه های تروریستی در کشورهای اسلامی کرده اند و می خواهند مقاومت و ایستادگی مسلمانان را خدشه دار کنند.

وی افزود: عراق، لبنان، فلسطین، سوریه نمونه های عینی این مهم بوده و دشمنان می خواهند با خدشه دار کردن مقاومت مسلمانان در این مناطق بر اتحاد و انسجام و روحیه مبارزه طلبی و شهادت طلبی دیگر مسلمانان تأثیر منفی بگذارند.
این روحانی برجسته نیجریه ای در بخشی دیگر از سخنان خودخاطر نشان کرد: بدون شک روشنگری و تلاش های شبانه روزی روحانیون اهل سنت و تشیع  یکی از مهمترین عوامل پیروزی مقاومت مردم لبنان و فلسطین در برابر زیاده خواهی های دشمن صهیونیستی بوده و باید این فرهنگ والا به دیگر نقاط اسلامی نیز تسری یابد.

وی افزود: مردم و روحانیون نیجریه ای همواره از مردم و انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی عملی برای مقابله با توطئه استعمارگران و دشمنان بهره گرفته و رشادت ها و مقاومت های مردم ایران برای نیجریه ای ها همواره سرمشق بوده و هست.
https://taghribnews.com/vdchm6nz-23n-kd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی