تاریخ انتشار۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 258555
//دو خبر از یمن//

چهار انفجار شهر المکلا یمن را لرزاند/ اعتراض دولت مستعفی یمن به قانون ممنوعیت سفر به آمریکا

منابع محلی گفتند که چهار انفجار روزدوشنبه شهر المکلا مرکز استان حضرموت در جنوب یمن را لرزاند که شامل انفجار در نزدیکی استادیوم ورزشی بارادم ، کتابخانه ، پل چینی و یک پل دیگر بود.
چهار انفجار شهر المکلا یمن را لرزاند/ اعتراض دولت مستعفی یمن به قانون ممنوعیت سفر به آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یک منبع محلی گفت: صدای انفجارها از مناطق مختلف شهر المکلا شنیده شد به طوری که افراد ناشناس سوار بر خودرو چند بمب دستی به نزدیکی پل و کتابخانه درمنطقه الدیس شهر المکلا پرتاب کردند اما بلافاصله نیروهای امنیتی مهاجمان را تعقیب کردند.  وی افزود: درگیری شدیدی میان نیروهای امنیتی و تروریست های مسلح در منطقه امبیخه رخ داد.
 
منابع امنیتی هدف مهاجمان از پرتاب بمب های صوتی را برهم زدن آرامش عمومی و ایجاد هرج ومرج دانستند.
 
نیروهای امنیتی شهر با تعقیب تروریست ها دو تن از آنها را به همراه خودروشان دستگیر و بلافاصله از آنها بازجویی کردند.
 
یکی از این انفجارها که در نزدیکی ورزشگاه فوتبال بود همزمان با پرواز جنگنده‌های سعودی صورت گرفت هنوز گزارشی درباره تعداد تلفات ناشی از این انفجارها منتشر نشده است.
 
 
یک روز بعد از اعتراض دولت نجات ملی در صنعا
دولت مستعفی یمن هم به قانون ممنوعیت سفر به آمریکا معترض شد

 
دولت مستعفی یمن ضمن اعتراض به اقدام «دونالد ترامپ» در ممنوعیت مهاجرت اتباع هفت کشور از جمله یمن به آمریکا اعلام کرد که این تصمیم در راستای حمایت از «تندروها» است و منجر به ایجاد «تفرقه» می‎شود.
 
وزارت خارجه دولت مستعفی یمن مستقر در ریاض در بیانیه خود تاکید کرد که « ما از محدود شدن سفر به آمریکا حتی به صورت مدت زمان محدود ناراضی هستیم.»
 
به گزارش پایگاه خبری القدس العربی، در ادامه بیانیه آمده است که «این تصمیم مواضع تندروها را تقویت می‏کند و منجر به ایجاد فتنه در کشور می‎شود و غلبه بر تندروی‎ها باید با همکاری و گفت‎و‎گو صورت بگیرد.»
 
وزارت خارجه یمن وابسته به دولت نجات ملی این کشور در صنعاء هم  عصر روز گذشته (یکشنبه)‌ اقدام دولت آمریکا در منع ورود اتباع یمن به این کشور را محکوم کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdchm6nim23nmmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی