تاریخ انتشار۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 156657
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله:

شكست تروریسم تكفیری در القلمون سوریه دستاوردی برای لبنان است

تنا – بیروت
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله با تقدیر از ایثارگریهای اعضای مقاومت اسلامی در مقابله با تروریستهای تكفیری در القلمون، شكست آنها را دستاوردی برای لبنان توصیف كرد.
شكست تروریسم تكفیری در القلمون سوریه دستاوردی برای لبنان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،‌"شیخ نبیل قاووق"در سخنانی در شهرك البازوریة در جنوب لبنان با اشاره به شهادت چند تن از اعضای شبكه المنار به دست تروریستهای سوریه، اظهار داشت: خون شهیدان شبكه المنار، صدا، تصویر و فریادی حقیقی است كه هیچ چیز نمی تواند آن را خاموش كند و از همه جنایتهای آنان قدرتمندتر است.

وی در ادامه با اشاره به شكست تروریستهای تكفیری در جبهه القلمون، بیان داشت: شكست تروریستهای تكفیری دستاوردی برای لبنان و همه لبنانی هاست چون خطر تكفیری، خطری برای ارتش، دولت، ملت، مقاومت و برای همه وطن است.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در بخش دیگری از اظهارات خود با هشدار نسبت به هجمه فرهنگی غرب بر ضد مسلمانان، تاكید كرد: روشهای این جنگ متنوع و مختلف است و هجمه فرهنگی و جنگ نرم ارزشها و میراث فرهنگی ما را تهدید می كند؛ این جنگ با بهره گیری از تكنولوژیهای روز و رسانه های وابستهِ گروهی در بین نسل جوان ریشه دوانده است.
وی پایبندی به مسئله حجاب توسط زنان مسلمان را یكی از راهكارهای مقابله با این هجمه دانست و گفت: حجاب نماد فرهنگی و نشاندهنده میزان اعتقادات دینی و عمق مسلمان بودن ماست.
https://taghribnews.com/vdchm-nzq23nm-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی