تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 39655
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی کشور:

کردهای اهل سنت طلایه داران انقلاب اسلامی در جهان اسلام هستند

خبرگزاری تقریب: رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی کشور در جمع راهپیمایان کردستان در سنندج، گفت: کردهای اهل سنت طلایه داران انقلاب اسلامی در جهان اسلام هستند.
کردهای اهل سنت طلایه داران انقلاب اسلامی در جهان اسلام هستند
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج،"حجت الاسلام ابولحسن نواب" پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان سنندجی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره پایمردی و ایثار مردم مسلمان ایران است و در این میان مردم مسلمان کردستان همدوش و همگام با دیگر برداران و خواهران دینی خویش در اقصی نقاط کشوردر به پیروزی رسیدن آرمان های انقلاب نقش بسزایی را داشته اند. 

وی افزود: با استقرار نظام شکوهمند اسلامی در ایران شاهد اتحاد و انسجام والایی در بین مذاهب مختلف اسلامی در کشور بودیم و مردم اهل سنت کردستان نیز با جانفشانی ها و خدمات گسترده ای که در سی و دو سال از استقرار نظام اسلامی ارائه داده اند به عنوان طلایه دار مسلمانان اهل سنت جهان در راستای نشرو آشنایی آنان با آرمان های انقلاب اسلامی مطرح بوده و هستند. 

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب کشور به دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: اگر انقلاب اسلامی و الگوی بیداری بخش آن نبود هم اکنون کشوری به نام بوسنی و هرزگوین و اتحاد و مقاومت مردمی در غزه، لبنان و فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان منطقه وجود نداشت و باید با تمام توان از آرمان ها و دستاوردهای آن حفاظت نماییم. 

حجت الاسلام نواب خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بی نظیرترین و فقیه ترین رهبر جامعه اسلامی است و همه مسلمانان جهان به منویات گهربار ایشان با تمام دقت و تأمل می نگرند و در ۲۲ اردیبهشت سال گذشته نیز ایشان در سنندج با فتوای تاریخی خویش چشم و دل همه مسلمانان جهان را روشن کرده و با منویات داهیانه خویش همه توطئه های آمریکا و جبهه کفر را در راستای تفرقه در بین مذاهب اسلامی نقش بر آب کردند و آنچنان آرامشی در جهان اسلام ایجاد کردند که هنوز دشمنان اسلام گیج و منگ هستند. 

وی افزود: دین اسلام و اموزه های متقن آن قدرتمندترین آموزه های دینی بوده و نماز مسلمانان به عنوان عظیم ترین اجتماع آنان از شاخص های اصلی وحدت و اتحاد آنان است که این مهم همواره مورد طمع نیت های شوم دشمنان بوده و آنان از همان بامداد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای جلوگیری از صدور آرمان های انقلاب به توطئه افکنی دست زدند و همچنان نیز بر اهداف شوم خود اسرار دارند. 

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی کشور مردم کردستان را همچون نگینی در بین مسلمانان جهان می درخشند و این افتخاری بس بزرگ برای همه ایرانیان است که هموطنانی ایثارگر، متدین و مسلمان و ولایت مدار همچون مردم اهل سنت کردستان دارند.
https://taghribnews.com/vdchm-nx.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی