تاریخ انتشار۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 48655

وحدت راه تضمین تحقق اهداف مردم فلسطین است

خبرگزاری تقریب (تنا) – دمشق 15/2/90
هيات علماي فلسطين در خارج با صدور بیانیه اي اعلام کرد: وحدت و يكپارچگي راه تحقق اهداف ملت فلسطين، حق آن در زمینه ايجاد دولت مستقل در اراضي فلسطينی نشین به پايتختي قدس شريف، بازگشت آوارگان فلسطيني به وطن و تمسك به ارزش هاي فلسطيني است.
وحدت راه تضمین تحقق اهداف مردم فلسطین است
در بیانیه که یک نسخه از آن برای خبرنگار خبرگزاری تقریب در سوریه ارسال شد، از مصالحه میان گروه هاي فلسطيني استقبال و بر اهميت اين موفقيت تاكيد شده است.
اين هيات از همه رهبران و گروه هاي فلسطيني به ويژه دو جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) و جنبش آزاديبخش ميهني فلسطين (فتح) دعوت كرد تا زمينه هاي موفقيت اجراي اين توافق نامه، تقويت اطمينان مردم فلسطين به آزادي همه زندانيان سياسي، بازسازي موسسه هاي ديني و خيريه براي خدمت به ملت فلسطين، تلاش براي مقابله با رژيم صهيونيستي و شهرك سازي هاي آن و حمايت از قدس و مسجد الاقصي را فراهم كنند.
مسوولان حماس و فتح سه شنبه گذشته در قاهره توافق اوليه مصالحه را امضا كردند و روز گذشته توافق مصالحه نهايي از سوي ' خالد مشعل' رييس دفتر سياسي حماس و 'محمود عباس' رييس حکومت خودگردان فلسطين با حضور همه مسوولان گروه هاي فلسطيني در مقر اتحاديه عرب در قاهره امضا شد.
https://taghribnews.com/vdchm-nk.23n6mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی