تاریخ انتشار۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 261443

افتتاح نمايشگاه آثار كاريكاتور جشنواره مقاومت در لبنان

در چارچوب برگزاري چهارمين جشنواره بين‌المللي هنر مقاومت، نمايشگاه آثار برگزيده کاريکاتور و گرافيک با شعار گراميداشت ياد شهيد ناجي العلي به همت رايزني فرهنگي كشورمان در بيروت افتتاح شد.
افتتاح نمايشگاه آثار كاريكاتور جشنواره مقاومت در لبنان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در چارچوب مجموعه فعاليت‌هاي چهارمين جشنواره هنر انقلاب و مقاومت، رايزني فرهنگي ايران در لبنان با همکاري مسئولان جشنواره بين‌المللي مقاومت و جمعيت هنري «کل الالوان»، نمايشگاه آثار برگزيده کاريکاتور و گرافيک را با شعار گراميداشت ياد شهيد ناجي العلي در سالن يونسکو بيروت برپا كرد.
 
در ابتداي اين مراسم پس از اجراي سرود ملي سه کشور ايران، لبنان و فلسطين، با حضور خانواده شهيد مدافع حرم، فادي محمد جزار فيلم کوتاهي از مزار شهيد و نامه‌هاي دخترش به وي به نمايش درآمد.
 
رايزن فرهنگي ايران در سخناني، ضمن معرفي جشنواره هنر انقلاب و مقاومت و گراميداشت ياد شهيد ناجي العلي، از شجاعي طباطبايي و تلاش‌هاي وي تقدير کرد.
 
شجاعي‌طباطبايي، هنرمند برجسته کاريکاتوريست کشورمان با ابراز خوشنودي از حضور و فعاليت‌هاي مختلف هنري در طول اقامتش در لبنان، از تلاش‌هاي رايزني فرهنگي ايران تشکر كرد.
 
در بخش پاياني اين مراسم، ضمن اهداي هدايا و لوح تقدير رايزني و جمعيت کل الالوان به خانواده شهيد جزار و تقديم لوح تقدير جمعيت کل الالوان به رايزن فرهنگي کشورمان، حاضران از نمايشگاه بازديد کردند.
 

 
https://taghribnews.com/vdchkznix23n-kd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی