تاریخ انتشار۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 184449

موفقیتهای ارتش عراق در مقابله با داعش

منابع خبری عراق از آزادسازی مناطقی در این كشور از چنگال داعش و كشته شدن تعدادی از تروریستهای تكفیری خبر دادند.
موفقیتهای ارتش عراق در مقابله با داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،‌ نیروهای عراقی در جریان عملیات آزادسازی مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین، بخش های وسیعی از این استان را آزاد کردند و شماری زیادی از تروریستها را به هلاکت رساندند و همچنین ده ها تروریست به اسارت نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق درآمدند.
 
پایگاه خبری المسله نوشت: نیروهای عراقی درجریان عملیات گسترده برای بازپس گیری مناطق تحت اشغال داعش در استان صلاح الدین به ویژه در تکریت مرکز این استان، به پیروزی های چشمگیری دست یافته اند. عناصر داعش در این استان از چهار طرف در محاصره نیروهای ارتش و مردمی قرار دارند.
 
المسله به نقل از منابع نظامی افزود: نیروهای عراقی و بسیج مردمی، مرکز پلیس در نزدیکی دروازه جنوبی تکریت را از داعش پس گرفته اند.
 
نیروهای عراقی همچنین مناطق حومه شمال و غرب تکریت از جمله مناطق الطین، القادسیه، ابوعبید و الحسانی را تحت کنترل خود درآورده اند و پیشروی هایی نیز در شهرستان الدور (جنوب شرق تکریت) داشته اند. 
 
عملیات نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق از پشتیبانی هوایی و توپخانه ای برخوردار بوده و نیروهای داعش در این استان از هر طرف تحت محاصره قراردارند.
 
رسانه ها همچنین از آغاز جنگ خیابانی و نبرد تن به تن برای آزادسازی تکریت مرکز استان صلاح الدین در شمال عراق خبردادند.
 
گزارشها حاكی است نیروهای عراقی نزدیک به 50 درصد شهر تکریت بزرگترین شهر استان صلاح الدین را آزاد کردند و پیشروی نیروهای عراقی همچنان ادامه دارد.
 
https://taghribnews.com/vdchkknzw23n6kd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی