تاریخ انتشار۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 234443

بحرین، رکورددار زندان ها

با انتشار آمار زندان ها در وبگاه بین المللی "مطالعات زندان ها"، بحرین یک مقام اول را از آن خود کرد و آن، میانگین های مربوط به زندان ها در خاورمیانه است.
بحرین، رکورددار زندان ها
وبگاه"Prison Studies" بر پایۀ آخرین مطالعات بین المللی، گزارشی از تعداد زندان ها در کشورها منتشر کرد. از میان این کشورها، زندان های 11 کشور به عنوان شلوغ ترین زندان ها شناسایی شدند که به ترتیب عبارتند از: بحرین، امارات، عربستان سعودی، اردن، لبنان، عراق، کویت، سوریه، یمن، قطر و عمان.به گزارش العالم، رژیم اشغالگر قدس نیز از نظر آمار زندانیان، پس از بحرین مقام دوم را دارا است.
در این وبگاه اطلاعات مفصلی درباره زندان های بحرین و شمار زندانیان زندان های این کشور اعلام شده است و بر اساس گزارش حقوق بشر وزارت خارجه آمریکا که در دسامبر 2013، صادر شده است، میانگین زندانیان در این کشور، 301 درصدِ جمعیت این کشور را شامل می شود که بر اساس برآوردهای سازمان ملل، بالغ بر یک میلیون و 340 هزار نفر است.
در این گزارش همچنین خاطر نشان شده است: میانگین زندانیانِ منتظرِ محاکمه و بازداشت شدگان در بازداشتگاه ها، به 27.5 درصد و میانگین زنان زندانی به 4.7 درصد و میانگین کودکان زندانی، به 2.3 درصد می رسد.
این وبگاه تاکید کرد که همه این زندانیان، در چهار زندان نگهداری می شوند که عبارتند از زندان "الحوض الجاف"، "جو"، زندان زنان "شهر عیسی" و مرکز اصلاح و بازپروری "النزیلات".
گفتنی است که این اطلاعات، بر اساس گزارش ماهنامۀ World Prison Brief منتشر شده است که در دو سطح منطقه ای و بین المللی منتشر می شود.
 
https://taghribnews.com/vdchkknix23nxkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی