تاریخ انتشار۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 262541

بیانیه حزب الله در محکومیت انفجار تروریستی در دمشق

حزب الله لبنان در بیانیه ای انفجار تروریستی روز گذشته در دمشق را محکوم کرد.
بیانیه حزب الله در محکومیت انفجار تروریستی در دمشق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این بیانیه آمده است: بار دیگر جنایت وحشیانه ای علیه شهروندان در نزدیک دمشق رخ داد که ده ها تن از زائران بارگاه های مقدس شهید و مجروح شدند. این جنایت شنیع که مسلمانان صلح طلب را هدف قرار داد، دوری تروریست ها از خدا و پیامبر اکرم(ص) و پیروی آنان از عقیده تکفیری در پوشش دین را نشان می دهد.
 
این حزب افزود: تروریست ها در پوشش دین در حال ضربه زدن به دین و قتل مومنان در هر مکانی هستند. باندهای تروریستی جنایتکار با انواع اسم و وابستگی، بر تفکر تکفیر و عدم پذیرش دیگران استوار است که با همه آموزه های آسمانی و قوانین مغایرت دارد.
 
حزب الله بر لزوم وحدت تلاش ها و اجتماع همه امکانات و توانایی ها برای نابودی این گروه های تروریستی مورد  حمایت برخی کشورهای جهان تأکید کرد و اظهار داشت: این جنایت های تروریستی نمی تواند روحیه وابستگی به اهل بیت(ع) را از بین برده و میلیون ها تن را از زیارت عتبات مقدس بازدارد. ضمن اینکه نمی تواند روند تاریخی پیروزی حتمی ملت و دولت سوریه بر انواع تروریسم و جنایت های شیطانی را تحریف کند.
 
انفجارهای روز گذشته شهر دمشق در محله الشاغور، به شهادت بیش از 44 نفر و زخمی شدن بیش از 10 تن از زائران انجامید که اکثر آنان عراقی بودند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchkiniz23n-md.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی