تاریخ انتشار۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 233525

دیدار فرمانده الحشدالشعبی با شخصیت های برجسته اهل سنت

فرمانده” نیروی بسیج مردمی عراق” با سران قبایل، علما و شخصیت های برجسته اهل سنت استان “الانبار” دیدار کرد و از آنان خواست تا به خانواده هایی که از بند “داعش” در “فلوجه” رها شده اند، کمک های لازم را مبذول دارند.
دیدار فرمانده الحشدالشعبی با شخصیت های برجسته اهل سنت
فرمانده “سازمان بسیج مردمی عراق”، دیروز با شخصیت های برجسته اهل سنت استان “الانبار” دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که علما، سران قبائل و شخصیت های کلیدی اهل سنت این استان حضور داشتند، «ابو مهدی المهندس» از آنان خواست تا با خانواده های آزاد شده از بند تروریست های داعش در شهر فلوجه، همدردی کرده و به آنان کمک رسانی کنند.

نمایندگان اهل سنت استان الانبار نیز از تلاش های بی وقفه رزمندگان الحشد الشعبی برای آزادی سازی مناطق تحت سیطره داعش در این استان، قدردانی به عمل آوردند.

وزارت مهارجت عراق دوشنبه اعلام کرده بود: به همت رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) حدود ۵۰۰ خانواده عراقی از شهر فلوجه، خارج شده اند و اکنون مکانی برای اسکان برای آنان وجود ندارد.

با شروع عملیات گسترده آزادسازی شهر فلوجه که در آن نیروهای ارتش و رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق حضور دارند، داعش ابتدا، خانواده های عراقی را به عنوان سپر انسانی خود قرار داده بود و پس از پیشروی نیروهای عراقی، داعش به عقب رانده شد و تعداد زیادی از این خانواده ها موفق به فرار از دست عناصر گروه تروریستی داعش شدند.

 
https://taghribnews.com/vdchixnim23nxmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی