تاریخ انتشار۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 180623

پیروزی کُردها در عین العرب شروعی برای پایان داعش

مبارزان کُرد در شهر کُرد نشین عین العرب سوریه ساعاتی بعد از بیرون راندن تروریستهای تکفیری از این شهر اعلام کردند که برای آزادسازی دیگر مناطق باقی مانده به نبرد خود با این تروریستها ادامه می دهند.
پیروزی کُردها در عین العرب شروعی برای پایان داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مبارزان کُرد در شهر عین العرب سوریه (کوبانی) که روز دوشنبه بر این شهر مسلط شدند و تروریستهای تکفیری داعش را از آن بیرون راندند، اعلام کردند: به مبارزه شان علیه این تروریستها در مناطق مجاور این شهر ادامه می دهند.

در بیانیه ای که شب گذشته از یگان های پشتیبانی مردمی کُرد صادر شده، آمده است: جنگ عین العرب برای تروریستهای داعش بسیار سرنوشت ساز بود و شکست این تروریستها در این شهر به معنی شروعی برای پایان داعش است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به عنوان یگان های پشتیبانی مردمی اعلام می کنیم که وظیفه ای که بر دوش ماست هنوز تمام نشده است چرا که در برابر ما عملیات آزاد سازی باقی مناطق عین العرب نیز وجود دارد و به همین علت بار دیگر عهد می بندیم که عملیاتمان را تکمیل می کنیم و آن را با پیروزی هایمان آذین می بندیم.

بزرگترین نیروی نظامی کردها در سوریه در ادامه ابراز اطمینان کرد: پیروزی ها علیه تروریستهای داعش ادامه خواهد یافت چراکه هیچ کس نمی تواند در برابر خواست و اراده ی ملت ها بایستد و مژده پیروزی های دیگر برای ملتمان به زودی نواخته می شود.

یگان های پشتیبانی مردمی در ادامه از همه کسانی که به آنان در این مقاومت و عملیات آزاد سازی کمک کردند، تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است که داعش از روز شانزدهم سپتامبر تابستان گذشته به روستاها و مناطق مختلف عین العرب یورش برد اما مبارزان کُرد توانستند در اوایل ماه اکتبر زمام امور را در این شهر به دست بگیرند.
https://taghribnews.com/vdchivnzx23n6-d.tft2.html
مرجع : اسلام تایمز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی