تاریخ انتشار۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 257925

هفته «آگاهی‌بخشی درباره اسلام» در دانشگاه‌های کانادا

دانشگاه‌های غرب کانادا هفته آینده با برنامه‌های متنوع، میزبان برگزاری مراسم سالیانه هفته «آگاهی‌بخشی درباره اسلام» هستند.
هفته «آگاهی‌بخشی درباره اسلام» در دانشگاه‌های کانادا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری «leaderpost»، انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه‌های غرب کانادا شامل دانشگاه «رجینا»، «آلبرتا» و «ساسکاچوان» در هفته «آگاهی‌بخشی درباره اسلام» برنامه‌هایی مانند سخنرانی و تجربه حجاب در راستای برطرف کردن تصورات نادرست در مورد اسلام برگزار می‌کنند.
 
«منیر عثمان»، رئیس انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه «رجینا» که مسئول هماهنگی این مراسم است، در این باره گفت:‌ این یک کمپین بزرگ سالانه است که قصد دارد اسلام را به مردم کانادا بشناساند.
 
وی افزود: این پویش نه تنها حدود هزار دانشجوی مسلمان را در این دانشگاه‌ها مورد حمایت قرار می‌دهد، بلکه تلاش دارد هر گونه تصور اشتباه و سوء‌تفاهم در مورد اسلام را از اذهان بزداید.
 
عثمان اظهار کرد: در کانادا وضعیت با آمریکا متفاوت است و تاکنون پیشنهادی مانند پیشنهادات اسلام‌ستیزانه ترامپ در اینجا صورت نگرفته است.
 
در هفته مذکور(۱۱ تا ۱۵ بهمن) برنامه هایی چون سخنرانی توسط اندیشمندان مسلمان و «تجربه حجاب» به عنوان فرصتی برای زنان غیرمسلمان جهت آشنایی با فلسفه حجاب و نحوه پوشش صحیح برگزار خواهد شد.
https://taghribnews.com/vdchiqnim23nmwd.tft2.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی