تاریخ انتشار۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۲
کد مطلب : 174323

رسالت مجمع تقریب در مقابله با جریانهای تکفیری، رسالتی بزرگ است

سفیر سوریه در تهران اعلام کرد: دشمنان اسلام با انتشار تفکر تروریستی تکفیری در پی بدنام کردن اسلام و ارزشهای اصیل آن هستند.
رسالت مجمع تقریب در مقابله با جریانهای تکفیری، رسالتی بزرگ است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "عدنان محمود" سفیر سوریه در تهران در گفتگو با خبرنگار تقریب ، ضمن عرض سلام و تحیت به کارکنان مجمع جهانی تقریب مذاهب و در رأس آن آیت الله اراکی دبیر کل این مجمع، در مورد نقش مجمع تقریب مذاهب در مقابله با جریانهای تکفیری و مخصوصا در سوریه گفت: مجمع تقریب مذاهب نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد و رسالتی که در این راستا بر عهده دارد، رسالتی بزرگ است.

وی در توضیح این مطلب افزود: امروز دشمنان اسلام با انتشار تفکر تخریبی و ویران کننده وهابی تروریستی در پی بدنام کردن این دین و ارزشهای اسلامی و اصیل آن هستند.

عدنان محمود خاطرنشان ساخت: تفکر مخرب تروریستی در منطقه در خدمت به طرح و نقشه های دشمنان امت اسلامی مبنی بر تقسیم منطقه و ایجاد تفرقه بین مردم آن و تخریب اصول اسلامی و اخلاقی و انسانی آن پایه ریزی شده است.

سفیر سوریه در ایران تصریح کرد: مجمع تقریب مذاهب اسلامی مؤسسه اسلامی و اخلاقی است که در راستای توحید کلمه مسلمانان و رسوایی این تفکر وهابی تروریستی و دفع خطرات آن از ملتهای منطقه و مخصوصا سوریه و عراق با تمامی ابزار و امکانات خود در حال فعالیت است.

وی در پایان تأکید کرد: رسالت مجمع تقریب مذاهب، ارزشهای استوار و ابعاد مهمی را در بر دارد که در خدمت به منافع امت اسلام و ارزشهای اسلامی، بار آن را به دوش می کشد.
https://taghribnews.com/vdchiknzx23nqxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی