تاریخ انتشار۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 168825
کارشناسان سوریه:

آمریکا در مبارزه با تروریسم مانند چوپان دروغگو است!

کارشناسان و تحلیلگران سیاسی سوری با اعلام اینکه قصد آمریکا از حمله به داعش، مبارزه با تروریسم نیست، تأکید کردند: آمریکا در این مسئله مانند چوپان دروغگو رفتار کرده است.
آمریکا در مبارزه با تروریسم مانند چوپان دروغگو است!
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، برخی کارشناسان و تحلیلگران سیاسی سوریه در زمینه طرح آمریکا برای مبارزه با تروریسم تأکید کردند: حمله هوایی آمریکا به مواضع گروه تروریستی داعش در عراق، خارج کردن آنها از عراق و سوق دادن آنها به سمت سوریه بوده است.

این کارشناسان سوری با تأکید بر اینکه آمریکا قصد حقیقی برای مبارزه با تروریسم نداشته و ندارد، از مردم سوریه خواستند تا در مورد مبارزه با داعش، هماهنگی لازم را با دولت این کشور داشته باشند.

"ماهر مرهج" دبیرکل حزب ملی جوانان سوریه نیز در گفتگو با خبرگزاری شینهوا اعلام کرد: نیت آمریکا برای نابودی داعش در سوریه و عراق، صادقانه نیست و طرح مبارزه با تروریسم آمریکا شبیه دروغگویی های چوپان دروغگو است.

وی افزود: آمریکا با حملات خود قصد دارد داعش را از عراق به سمت سوریه کشانده و به دنبال آن، خطوط امدادی خود را به سمت سوریه حرکت دهد.

مرهج با تأکید بر اینکه تلاش های آمریکا برای ورود به سوریه بدون نتیجه باقی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: باراک اوباما از داعش به عنوان برگ برنده ای برای دور کردن خطر این گروه از دوستان خود و منافع کشورش استفاده می کند.
https://taghribnews.com/vdchi6nzm23n-6d.tft2.html
مرجع : شینهوا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی