تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 166926
موسی ابو مرزوق:

رژیم صهیونیستی از آتش بس برای رسیدن به اهداف خود بهره می برد

عضو دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد و مقاومت هم برای مقابله با این رژیم و جنگ فرسایشی تا محقق شدن خواسته هایش مصمم است.
رژیم صهیونیستی از آتش بس برای رسیدن به اهداف خود بهره می برد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "موسی ابومرزوق" عضو دفتر سیاسی حماس،جمعه شب به شبکه الجزیره قطر گفت: گروههای فلسطینی به این اجماع رسیده اند که هیچ بازگشتی برای توافق آتش با رژیم صهیونیستی وجود ندارد و کشورهای اروپایی هم با هدف توقف درگیری ها تلاش می کنند نه برقراری آتش بس.

وی در عین حال خبر داد که گروههای مقاومت اسلامی دعوتی را به امضا رسانده اند که در آن از "ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته شده است که به دادگاه جنایتهای بین المللی برود و امید است که "ابومازن" هم به این دعوت پاسخ دهد و طی روزهای آتی آن را به اجرا در آورد.

عضو دفتر سیاسی حماس در عین حال افزود: مقاومت گزینه آتش بس با رژیم صهیونیستی را بیش از یک بار آزموده است که هر بار هم بی نتیجه بود چون این رژیم از آتش بس برای رسیدن به اهداف خود بهره می برد.

"موسی ابومرزوق" گفت: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد و مقاومت هم برای مقابله با این رژیم و جنگ فرسایشی تا محقق شدن خواسته هایش مصمم است.

وی تاکید کرد: مقاومت، به تلافی جنایات رژیم صهیونیستی ،بمباران شهرک های صهیونیست نشین و ساخت موشک ها را ادامه می دهد.
https://taghribnews.com/vdchi-nz-23n-wd.tft2.html
مرجع : اسلام تایمز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی