تاریخ انتشار۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 171984

هشدار اتحادیه عرب نسبت به پروژه تقسیم مسجد الاقصی

اتحادیه عرب ضمن هشدار نسبت به پروژه جدید صهیونیست ها برای تقسیم مسجد الاقصی، سکوت جامعه بین المللی در این زمینه را محکوم کرد.
هشدار اتحادیه عرب نسبت به پروژه تقسیم مسجد الاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اتحادیه عرب در بیانیه ای که امروز چهارشنبه منتشر کرد، سکوت جامعه بین المللی در زمینه هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها را به شدت محکوم و تأکید کرد: این اقدامات موجب از بین رفتن آرامش در منطقه و تهدید امنیت کشورها خواهد شد.

این اتحادیه در بیانیه خود اظهار داشت: اسرائیل تصمیم دارد از طریق رأی گیری در کنست رژیم صهیونیستی، طرح نژادپرستانه خود را به اجرا درآورده و مسجد الاقصی را به صورت زمانی و مکانی تقسیم بندی کند.

در این بیانیه تأکید شد: اتحادیه عرب بارها نسبت به خطرات تقسیم مسجد الاقصی و یهودی سازی قدس و این مسجد شریف هشدار داده است زیرا در صورت تصویب این طرح، شهرک نشینان صهیونیست به راحتی می توانند تحت حمایت نیروهای اشغالگر اسرائیلی وارد مسجد الاقصی شده و به نمازگزاران مسلمان حمله کنند.

این اتحادیه تأکید کرد: دبیرخانه اتحادیه عرب طرح یهودی سازی قدس شریف و بالارفتن آمار هتک حرمت مسجد الاقصی را به کلی محکوم می کند و از جامعه بین الملل می خواهد که به مسئولیت خود در توقف فوری این تجاوزات و حمایت از قداست مسجد الاقصی عمل نماید.
https://taghribnews.com/vdch6znzk23nqwd.tft2.html
مرجع : وکالة الانباء السعودیة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی