تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 193188
امام جمعه اهل سنت تازه ياب(مانه و سملقان):

روند حرکت و فعالیت عربستان سعودی کاملا ضد منافع مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: عربستان با حمله به یمن نه تنها سبب تخریب چهره خود شد بلکه چهره رحمانی اسلام را نیز خدشه دار کرد و روند حرکت و فعالیت عربستان سعودی کاملا بر ضد منافع مسلمانان است.
روند حرکت و فعالیت عربستان سعودی کاملا ضد منافع مسلمانان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب (تنا) از بجنورد،"حاج عبدالله آخوند خوش نظر" امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: هیچ دین و مذهبی برادرکشی را قبول ندارد و این اقدامات غیر انسانی عربستان سعودی، خارج از دستورات اسلام است و ما کشتاربی رحمانه کودکان یمن را علیه عربستان سعودی به شدت محکوم می کنیم.

آخوند خوش نظرتصریح کرد: ام القری بودن عربستان فقط یک ادعا است و عربستان با عملکرد و با حمله به یمن و کشتار ناجوانمردانه کودکان بی گناه ثابت کرد که ام القری بودن این کشور فقط ادعایی بیش نیست و می توان گفت که ایران ام القرای کشور های اسلامی است زیرا از مظلومان حمایت می کند و مدافع مستضعفان جهان بوده و تمامی دستورات اسلام را اجرایی می کند.

وی بیان داشت: اگر کشورها و امت اسلامی بخواهند در مقابل توطئه های استکبار و صهیونیست ها بایستند باید متفق و متحد باشند اگر بین این امت ها اختلاف باشد خواست دشمن را برآورده کرده ایم،باید دست از اختلاف برداریم و همه دست به حبل الله متین بزنیم.

وی همچنین با اشاره به فواید خواندن آیت الکرسی در منزل اشاره کرد و افزود: اگر کسی آیت الکرسی را هر روز بخواند شیاطین از آن دوری خواهند کرد و کمتر مرتکب به گناه خواهند شد.

وی همچنین صدقه دادن را نیز یکی از مهمترین وظایف مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: همه ما مسلمانان وظیفه داریم با توجه به توان مالی خود، به ایتام، فقرا و نیازمندان صدقه بدهیم و از اجر معنوی آن در دنیا و آخرت از سوی الله تعالی برخوردار شویم.

در پایان آخوند خوش نظر برای پیروزی مردم یمن وسرافرازی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کلیه خادمین وخدمتگذران به این نظام دعا کردند.
 
https://taghribnews.com/vdch6xnz623nwzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی