تاریخ انتشار۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 260589
//دو خبر از بحرین//

تداوم تحصن مردم مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم/ تاکید نیروهای انقلابی بحرین بر استمرار انقلاب

در حالیکه کمتر از ۱۰ روز به موعد محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین باقی مانده است، مردم همچنان مقابل منزل وی تحصن کرده‌اند.
تداوم تحصن مردم مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم/ تاکید نیروهای انقلابی بحرین بر استمرار انقلاب
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جمعی از مردم بحرین که در میدان الفداء به نشانه دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم و تأکید بر استمرار حرکت‌های انقلابی تحصن کرده‌اند، شنبه‌شب نیز نماز جماعت مغرب و عشاء را در محل تحصن به جا آوردند.
 
دولت بحرین اخیرا پس از برگزاری تظاهرات کفن‌پوشان در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم مجبور شد محاکمه وی را لغو کرده و به روز 27 فوریه (9 اسفند) موکول نماید.
 
شنبه‌شب همچنین ساکنان شهرک المعامیر با وجود برودت هوا به خیابان‌ها آمدند و با سر دادن شعارهایی وفاداری خود به شهدا و ادامه حرکت‌های انقلابی را اعلام کردند و در این میان نیروهای امنیتی نیز به سمت تظاهرات‌کنندگان حمله کرده و گاز اشک‌آور به سمت آنها شلیک کردند.
 
همچنین در شهرک البلاد القدیم و عالی تظاهرات‌های مشابهی به نشانه وفاداری به شهدا و استمرار حرکت‌های انقلابی برگزار شد.
 
تاکید نیروهای انقلابی بحرین بر استمرار انقلاب
 
نیروهای انقلابی بحرین با صدور بیانیه ای ضمن تجلیل از حضور چشمگیر مردم در میدان شهدا و تظاهرات اعتراض آمیز آنها در شرایط دشوار آب و هوایی و بارش شدید باران، بر اهمیت ایستادگی و مقاومت تا رسیدن به پیروزی تاکید کردند.
 
در این بیانیه نیروهای انقلابی مختلفی از جمله الوفاء، جریان العمل، خلاص، حق، جنبش احرار البحرین، تاکید کردند بر پیمان خود با مردم بحرین ثابت قدم هستند و تا رسیدن به اهداف خود و سرنگونی نظام دیکتاتوری و جایگزین شدن نظام سیاسی جدید در کشور از پا نخواهند نشست.
 
نیروهای انقلابی افزودند: ما به خون شهدا وفاداریم و بر سر این خون ها و آرمان های انقلاب خود با کسی سازش نمی کنیم و مبارزه ما با آل خلیفه تا رسیدن به پیروزی ادامه خواهد داشت و ما به جوانان مبارزی که در برابر سرکوب ها و خشونت های آل خلیفه ایستاده اند اطمینان داریم.
 
https://taghribnews.com/vdch6vniw23n-md.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی