تاریخ انتشار۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : 192486

حمایت نبیه بری از معادله «ارتش، ملت و مقاومت»

نبیه بری رییس مجلس نمایندگان لبنان با دفاع ازمعادله طلایی «ارتش، ملت و مقاومت» تاکید کرد که برای حمایت از مرزهای شرقی، شمالی و جنوبی لبنان درمقابل تهدیدات دشمنانی مانند رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری همه باید حول مقاومت جمع شویم.
حمایت نبیه بری از معادله «ارتش، ملت و مقاومت»
نبیه بری در آستانه عید مقاومت و آزادسازی٬ با صدور پیامی،عید مقاومت وآزادسازی را در آستانه پانزدهمین سالگرد این عید و اخراج دشمن صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی از جنوب لبنان (25 ماه مه سال 2000) به همه لبنانی ها تبریک گفت.

وی با بیان اینکه «مرزهای لبنان فراتر از مرزهای طائفه ای و مذهبی است»، اظهارداشت:همه باید تلاش کنند جامعه مقاومی را بنا کنیم که قادر به حمایت از مرزها و ثروت های طبیعی کشور باشد و اجازه سوء استفاده از آنها را به دشمنان ندهد.

رییس مجلس لبنان دراین پیام خاطرنشان کرده است:مردم قهرمان لبنان به ویژه مردم جنوب وبقاع غربی ازسال 1948 تا 2000همواره درمناطق مرزی مشکلات فراوانی را تحمل و به ویژه در22 سال اشغال کشورشان توسط اشغالگران صهیونیست و تجاوزهای روزانه آنها در جنگ هایی که هر سه سال یکبار تکرار می شد، هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده اند.

نیبه بری تاکیدکرد:مقاومت همواره نتیجه طبیعی اشغالگری وتجاوزهای مکرر اسراییل و نقض مستمر تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان و نتیجه کوتاهی های مستمر دولت های گذشته لبنان و جامعه جهانی در مقابل تجاوزها است.

وی با گرامی داشت یاد فرماندهان و رزمندگان قهرمان مقاومت که با شهادت خود آزادی را برای شهرها و روستاهای لبنان به ارمغان آوردند، به تک تک آنان درود فرستاد و خاطرنشان کرد: شهیدان قهرمان مقاومت این درس را به دنیا آموختند که عملیات استشهادی باید علیه دشمن اصلی به کار گرفته شود و نه علیه کشور و هموطنان خود.

رییس جبش امل با ارج نهادن به اسیران مقاومت که از زندان های رژیم صهیونیستی رها شده اند، به نیروهای ارتش اعم از فرماندهان ، افسران ، سربازان و همچنین شهدای ارتش و نیروهای امنیتی لبنان که آماده دفاع از مرزها و حفظ امنیت این کشوردرمقابل متجاوزان و تروریست ها هستند، ادای احترام کرده است.

رییس مجلس لبنان همچنین بر ضرورت اجرای کامل قطعنامه های بین المللی از جمله 1701 سازمان ملل در جنوب لبنان تا آزادسازی روستای الغجر و کشتزارهای شبعا لبنان که همچنان در اشغال رژیم صهیونیستی است، تاکید کرده است.
https://taghribnews.com/vdch6inz-23nwkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی