تاریخ انتشار۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 298489
امام جمعه اشنویه در گفتگو با تقریب:

​انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بیدارباشی برای مسلمانان است

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه اشنویه گفت: فرمان انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس تصمیم بسیار خطرناک و بیدارباشی برای مسلمانان است.
​انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بیدارباشی برای مسلمانان است
ماموستا سیدمصطفی خاتمی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل از سوی رئیس جمهوری آمریکا اهانت به تمام مسلمانان جهان است.

امام جمعه اشنویه با بیان اینکه حرکت ترامپ باعث شده است در خاورمیانه آشوب دیگری ایجاد شود، افزود: به دنبال اعلام این تصمیم شاهد خیزش مردم در اکثر کشورهای اسلامی و عربی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم که به یقین این تصمیم محقق نخواهد شد.

وی تصریح کرد: مسئله فلسطین تا حدودی در برخی کشورها به حاشیه رانده شده بود که امروز انتفاضه جدیدی شکل گرفته است، مسلمانان متوجه قبله اول خود شده اند و یکپارچه در مقابل این تصمیم احمقانه ترامپ اعلام موضع می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت اشنویه متذکر شد: تصمیم ترامپ اولا اعلام جنگ با مسلمانان و دوما اهانت و توهین به قلب و قبله مسلمانان است.

وی اظهار امیدواری کرد شاهد برافراشته شدن پرچم "لا اله الا الله محمد رسول الله" بر بام مسجد الاقصی باشیم.

خاتمی وظیفه مسلمانان را در این شرایط حساس حفظ وحدت و همبستگی بین مسلمانان دانست و گفت: اتحاد نقش مهمی در پیشرفت و سازندگی نظام اسلامی دارد.

امام‌ جمعه اشنویه تاکید کرد: در قرآن کریم موضوع وحدت مورد تاکید قرار گرفته است لذا با وحدت و انسجام می توان در برابر کفار پیروز شد.
https://taghribnews.com/vdch66niw23nwkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی