تاریخ انتشار۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۲
کد مطلب : 248385

حمایت علمای شیعه و سنی لبنان از عملیات آزادسازی موصل

تجمع علمای مسلمین لبنان حمایت قاطع خود را از عملیات آزادسازی موصل در عراق اعلام کردند.
حمایت علمای شیعه و سنی لبنان از عملیات آزادسازی موصل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از الوکاله الوطنیه للاعلام، شورای اداری تجمع علمای مسلمین لبنان در پیامی، انتخاب میشل عون برای ریاست جمهوری این کشور را خواستار شد و تصریح کرد: امیدوام وی در شرایط آرام و به دور از هرگونه فتنه مذهبی و طایفه ای به این پُست انتخاب شود.

این شورا افزود: هر که از وضع کنونی برای فتنه استفاده کند، در راستای مصالح دشمنان وطن و رژیم صهیونیستی گام برمی دارد و باید توافق جهت انتخاب رییس جمهور، مقدمه ای برای تصویب قانون جدید انتخابات باشد.

تجمع علمای مسلمین از آغاز عملیات آزادسازی موصل استقبال کرد و ادامه داد: بر اساس تکلیف شرعی و تبلیغ رسالت الهی و بدون هراس به تأیید کامل جنگ علیه تروریسم در عراق می پردازیم. تروریست ها نباید به پناهگاه امنی برسند بلکه این غده سرطانی باید به صورت کامل ریشه کن شود چرا که هیچ علاجی جز نابودی برای آن وجود ندارد.

این تجمع با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه از ملت فلسطین اظهار داشت: نباید نسبت به آنچه در فلسطین رخ دهد، غافل شویم و موظفیم که حمایت های کاملی از پایداری ملت فلسطین در این سرزمین داشته باشیم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: شهرک نشینان به صورت روزانه به مسجد الاقصی یورش برده و با استفاده از مشغول شدن جهان عرب و اسلام به جنگ در عراق، یمن و سوریه درصدد تسلط بر این مسجد هستند. باید در برابر این تجاوزها ایستادگی کرده و گروه های مقاومت فلسطین نیز به صورت متحد و یکپارچه به مبارزه ادامه دهند.
 
https://taghribnews.com/vdch66nim23nkxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی