تاریخ انتشار۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 238188

محاصره تروريستهاي داعش در منبج سوريه

گروهي از تروريست هاي عضو داعش که از بيمارستان منبج به عنوان سنگر و جان پناه خود استفاده مي کردند به محاصره نيروهاي حزب دمکراتيک سوريه درآمدند.
محاصره تروريستهاي داعش در منبج سوريه
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) نيروهاي کرد توانستند گروهي از اعضاي داعش را در بيمارستان منبج از سمت شمال و جنوب محاصره کنند.

نيروهاي دمکراتيک سوريه همچنين موفق شدند مدرسه 'العاديات' در شرق محله الحزاونه و مدسه 'الشعريه' در غرب شهر منبج را از تصرف تروريست هاي داعشي خارج و  اين مناطق را پاکسازي کنند.

ديروز خبرهايي نيز مبني بر خروج تروريست هاي داعش از منازل و ساختمان هاي مسکوني مسير منبج به حلب منتشر شد. خيابان هاي داخلي شهر منبج نيز صحنه حضور تک تيراندازهاي نيروهاي دمکراتيک و داعش است و شماري از شهروندان در تيراندازي متقابل اين دو گروه کشته و زخمي شده اند و صداي انفجارهاي پياپي ناشي از مين هاي داعش در خيابان هاي منبج در سطح شهر به گوش مي رسد.

جنازه هاي شهرونداني که در تيراندازي تروريست ها کشته شده اند همچنان در خيابان ها افتاده است.

بيشتر جنازه هايي که امکان دسترسي به آن ها وجود ندارد در منطقه 'سردخانه هاي حاتم' در مسير الجزيره به منبج است.

گروه تروريستي داعش از مداواي شهروندان زخمي و بيمار خودداري مي کند و تنها به مداواي اعضاي خود که در درگيري ها زخمي مي شوند اقدام مي کند.

شهروندان منبجي در محله هاي تحت اشغال داعش براثر محاصره اين محله ها، از نبود نان و آب رنج مي برند و گروه تروريستي داعش نيز نان را فقط ميان اعضاي خود توزيع مي کند.
 
https://taghribnews.com/vdch66ni623nxzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی