تاریخ انتشار۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 176286
تجمع العلماء المسلمین:

هر كس برای فتنه انگیزی تلاش كند دشمن اسلام است

تنا – بیروت
تجمع العلماء المسلمین تاكید كرد: هر كس برای فتنه انگیزی در بین مسلمانان تلاش كند دشمن اسلام است و به رژیم صهیونیستی خدمت می كند.
هر كس برای فتنه انگیزی تلاش كند دشمن اسلام است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،‌ "تجمع العلماء المسلمین"در بیانیه ای ضمن تاكید بر مقابله با فتنه انگیزیهای جریانهای تكفیری در جهان اسلام، خاطرنشان كرد:فلسطین مسئله اول مسلمانان است و هرگونه خروج از این مسئله به معنای عدم اجرای تكلیف الهی مبنی بر آزادی و تضییع اولویتهای اسلامی می باشد.

این بیانیه می افزاید: جوهره دین اسلام در نگرش آن به مسلمانان نمود می یابد چون همه، امتی واحده هستند كه بر اساس محبت و تكامل شكل گرفته اند و هركسی كه برای اختلاف انگیزی بین آنان تلاش كند دانسته یا نادانسته به دشمن و در راس آن رژیم صهیونیستی كمك می كند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به چالش تكفیر در جهان اسلام، تاكید شده است: خطرناك ترین مسئله ای كه امروز مسلمانان را تهدید می كند"تكفیر" و استفاده از عنوان دین برای آن است؛‌آنچه گروههای تكفیری انجام می دهند هیچ ارتباطی به دین اسلام ندارد و اقدامات انها شباهت های بسیاری به اقدامات صهیونیستها دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه با تاكید بر لزوم همزیستی مسالمت آمیز همه لبنانیها اعم از مسلمانان و مسیحیان آمده است: ما همه را به همزیستی مسالمت آمیز دعوت می كنیم و تاكید داریم هرگونه تجاوز به مسیحیان تجاوز به ماست و از آنها به عنوان عضوی از امت ما دفاع خواهیم كرد.
https://taghribnews.com/vdch6-nz-23nqid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی