تاریخ انتشار۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 181163
مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

نامه رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی نویدبخش امت واحده اسلامی در آینده نزدیک است

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و گفت: امروز عرصه تقریب بین ادیان آسمانی است و به برکت انقلاب اسلامی مسئله وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی نهادینه شده است.
نامه رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی نویدبخش امت واحده اسلامی در آینده نزدیک است
"حجت‌الاسلام محرمعلی فراشی" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب در حکم آیت‌الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بر فراهم‌ کردن زمینه‌ های لازم برای تشکیل امت واحده اسلامی صحبت می ‌کنند در همین راستا نیز نامه‌ ای را برای تدبر جوانان غربی در خصوص مطالعه قرآن و شخصیت پیامبر(ص) نگاشته‌ اند.

وی افزود: امروز عرصه تقریب بین ادیان آسمانی است و به برکت انقلاب اسلامی مسئله وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی نهادینه شده و مسلمانان و پیروان دیگر ادیان آسمانی به تقریب بین ادیان می‌اندیشند و نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نیز در راستای همین تقریب بین ادیان و شناخت بهتر غربی‌ ها از اسلام است.

حجت‌الاسلام فراشی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره وحدت کلمه بین مردم و رهبری بود و در سایه عمل به منویات رهبری شاهد استقرار نظامی اسلامی هستیم لذا باید زمینه آشنایی جوانان و نسل آینده‌ ساز جامعه با مبانی هویت‌ بخش اسلامی فراهم شود و در این مسیر نیز روحانیون باید با همت و تلاشی مضاعف خدمت نمایند.

وی افزود: امروز هیچ مرزی بین وحدت شیعه و سنی وجود ندارد و انقلاب اسلامی ایران نزدیکی قلوب مسلمین را به آنان هدیه کرده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان سخنان خود تصریح کرد: این نامه و استقبال گسترده جوانان اروپای و آمریکایی از منویات رهبری نشان داد که اسلام برای بشریت حرف‌ های بسیاری برای گفتن دارد و با مطالعه آموزه‌ های تعالی ‌بخش اسلامی می ‌توان سعادت همه انسان‌ ها را میسر کرد.
https://taghribnews.com/vdch-znzx23n6zd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی