تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 271460
امام جمعه پیرانشهر

​مسلمانان در روز قدس نشان می دهند که امتی واحد هستند

امام جمعه پیرانشهر گفت: مسلمانان در روز قدس نشان می دهند که امتی واحد هستند و از دین و برادران و خواهران دینی خود دفاع می کنند.
​مسلمانان در روز قدس نشان می دهند که امتی واحد هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا مصطفی محمودی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس زمینه اتحاد تمام مسلمانان جهان را فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس روز دفاع از آرمان های مردم شریف فلسطین است، اضافه کرد: روز قدس بهترین فرصت برای نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر نظام استکبار جهانی و حمایت همه جانبه از مردم بی دفاع فلسطین است. 

محمودی با بیان اینکه روز قدس یادآور مظلومیت ملت فلسطین و ظلم رژیم صهیونیستی نسبت به ملت مظلوم این کشور است، افزود: رژیم صهیونیستی در طول 70 سال گذشته ملت مظلوم فلسطین را مورد تجاوز قرار داده و آنان را به خاک و خون کشیده است از این رو مهمترين پيام روز قدس اين است که مسلمانان تا نابودي رژيم اشغالگر اسرائيل دست از راهپيمايي و مقابله با کفار بر نمي دارند و اين حضور نهضت بيداري اسلامي در سراسر جهان اسلام را قدرتمندتر مي کند.

امام جمعه پیرانشهر ادامه داد: مردم پیرانشهر همچون سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پر رنگ خواهند داشت، اتحاد و همبستگی و اعتراض و صدای خود را به جهانیان خواهند رساند.

امام جمعه پیرانشهر در ادامه سخنان خود با انتقاد از سازش برخی از سران کشورهای اسلامی با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی، متذکر شد: برخی از دولت های اسلامی به دنبال حفظ منافع مادی از راه ارتباط با رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات آنها بی تفاوت هستند، از این رو مسئله قدس برای آنها در اولویت نیست بنابراین وظیفه ما مسلمانان است که فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم و به دنیا بگوییم که مسئله مهم ما مسلمانان آزادسازی قدس شریف است.

به گفته محمودی حضور پرشور تمام مسلمانان جهان در راه پیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی سبب ایجاد رعب و وحشت در آنها می شود.
 
https://taghribnews.com/vdch-zniv23nqkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی