تاریخ انتشار۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 294168
امام جمعه زاهدان:

برپاداری دین و گریز از تفرقه تکالیف اصلی پیامبران هستند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، عضو شورای عالی مجمع تقریب و امام جمعه زاهدان گفت: برپاداری دین و گریز از تفرقه و دو دستگی از تکالیف اصلی پیامبران هستند.
برپاداری دین و گریز از تفرقه تکالیف اصلی پیامبران هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با تسلیت سالروز رحلت پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار داشت: امروز درباره دین اسلام موضوع افراط و تفریط مطرح است به طوری که گروهی دین اسلام را خشن و بی رحمانه قلمداد می کنند چنانکه با شعار الله اکبر اره برقی بر گلوی انسانها می گذارند و گروهی دیگر دین اسلام را دین تساهل و نرمش در مقابل باطل می پندارند.
 
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: در چنین وضعیتی بازخوانی دین اسلام جز از طریق عاشورا و اربعین حسینی (ع) امکان پذیر نیست.
 
امام جمعه زاهدان از مردم ایران و عراق و همه نیروهای دست اندرکار که با مهمان نوازی و تلاش برای رفع مشکلات زائران حسینی آرامش و خاطره سفری شیرین را برای زائران به وجود آوردند، تشکر کرد و مراتب قدردانی رهبر معظم انقلاب را هم به اطلاع مردم رساند.
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به سالروز وفات پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: خداوند متعال در قرآن کریم 2 تکلیف برای پیامبران مرسل قرار داده است که عبارتند از برپاداری دین و گریز از تفرقه و دو دستگی که یقینا اجرای این دو تکلیف برای مشرکان گران تمام می شود زیرا تحمل اجرای دستورات پیامبران را ندارند.
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حادثه غم انگیز زلزله در استان کرمانشاه گفت: زمین لرزه برای حادثه دیدگان و برای کسانی که شاهد این حادثه تلخ هستند نوعی آزمایش و امتحان است.
 
عضو خبرگان رهبری بر ضرورت اصلاح نوع نگاه به زلزله و بلایای طبیعی تاکید کرد و گفت: همیشه زلزله و بلایای طبیعی به دلیل گناه نیست در برخی موارد به دلیل امتحان نیز است که در پی آن صبر و ایمان انسانها آزمایش می شود.
 
https://taghribnews.com/vdch-kni623nwzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی