تاریخ انتشار۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : 236063
فرماندار شهرستان آق قلا:

اساس روز جهانی قدس در آرمان های نظام مقدس اسلامی است

روز جهانی قدس ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی داشته و باید تلاش کنیم تا مراسم راهپیمایی روز قدس امسال از سالهای گذشته باشکوهتر و عظیم تر برگزار شود.
اساس روز جهانی قدس در آرمان های نظام مقدس اسلامی است
به گزارش خبرگزاری تقریب، فرماندار شهرستان آق قلا، گفت: روزجهانی قدس ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی داشته و باید تلاش کنیم تا مراسم راهپیمایی روز قدس امسال از سالهای گذشته با شکوهتر و عظیم تر برگزار شود.

«الیاس هیوه چی» در جلسه ستاد هماهنگی روز قدس شهرستان آق قلا، افزود: روز جهانی قدس همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند« روز حیات مجدد اسلام است؛ زیرا در مقابل دشمن اصلی اسلام، مسلمین و مردم آزاده جهان بپا می خیزند و مردم شهرستان در این روز فریاد آزادی قدس را به گوش جهانیان می رسانند».

رئیس ستاد هماهنگی روز قدس شهرستان آق قلا با تاکید بر اینکه فریاد آزادی قدس شریف در روز جهانی قدس طنین انداز می شود، گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته از ظرفیت تمامی نهادها و ارگان ها برای برگزاری بهتر راهپیمایی روز قدس استفاده می کنیم و ضرورت دارد تمامی دستگاه ها در جهت برگزاری بهتر این راهپیمایی تعامل و همکاری داشته باشند.

وی افزود:این روز فرصتی است برای آنکه ما بتوانیم انقلاب اسلامی را بر اساس آموزه های دینی و الهام از همه آموزه هایی که از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه بزرگوار رسیده به جهانیان بشناسانیم.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلا با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال در شهرستان، اظهار کرد: راهپیمایی امسال روز 25 ماه مبارک رمضان(11 تیرماه)همزمان با سراسر کشور در شهرستان آق قلا برگزار می شود.

وی، خاطر نشان کرد: مسیر راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از میدان وحدت به سمت میدان قدس خواهد بود و همه تمهیدات ترافیکی، انتظامی، امنیتی و خدمات رسانی در طول مسیر راهپیمایی تدارک دیده شده است.
 
https://taghribnews.com/vdch--nix23nxvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی