تاریخ انتشار۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 210501

آغاز تحقیقات درباره سقوط هواپیمای روسی

كميته بين المللي متشكل از كارشناسان روسي، مصري و فرانسوي، كار بررسي اطلاعات جعبه سياه این هواپيماي مسافربری روسی را آغاز كردند.
آغاز تحقیقات درباره سقوط هواپیمای روسی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سخنگوي دفتر دادستاني كل مصر گفت: كميته بین المللی تحقیق درباره سقوط هواپیمای روسی، كار بررسي يكي از دو جعبه سياه هواپيما را آغاز كرده است. اين جعبه سیاه همان جعبه ای است كه در كابين خلبان قرار داشت.
 
تا پیش از روشن شدن علل واقعي سقوط هواپيماي مسافربري روسیه در صحراي سينا، رسانه های مختلف پيش داوري هايي در این زمینه ازجمله نقص فني یا حمله نظامی (حمله داعش) و يا خطاي انساني را مطرح کردند.
 
"ويكتور سوروچنكو" رئیس کمیته حمل و نقل هوایی کشورهای مستقل مشترک المنافع، دیروز پس از بازديد از محل سقوط هواپيماي مسافربري روسیه در صحراي سيناي مصر گفت: هنوز اظهار نظر درباره دلایل این حادثه زود است. هواپيما در آسمان متلاشي و اجزا و قطعات آن در گستره اي به مساحت حدود 20 كيلومتر مربع پراكنده شده است.
 
برخي از ساكنان منطقه گفتند كه هواپيما را درحال سوختن در آسمان پيش از برخورد با زمين ديده اند.
 
این درحالی است که گروه تروریستی داعش ادعا کرد به تلافی مداخله نظامی روسیه در سوریه این هواپیما را ساقط کرده است اما نخست وزیر مصر آن را رد کرد.
 
در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس A321 که از شرم‌الشیخ در دریای سرخ به سمت سن‌پیترزبورگ پرواز می‌کرد، ۲۲۴ سرنشین آن کشته شدند.
https://taghribnews.com/vdcgzz9xqak9qn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی