تاریخ انتشار۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 209909
تولیت آستان مقدس عسکری:

سامرا نماد وحدت شیعه و سنی در عراق است

تولیت آستان مقدس عسکریین، سامرا را نماد وحدت شیعه و سنی درعراق توصیف کرد و گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه مذهبی و کاشتن بذر نفاق و فتنه در این منطقه درصدد شکستن اتحاد بین شیعیان و اهل سنت هستند.
سامرا نماد وحدت شیعه و سنی در عراق است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام "شیخ ستار المرشدی"، تولیت آستان مقدس عسکریین، با انتقاد شدید از اقدامات جریان‎های تروریستی، گفت: در حالی در سوگ شهدای کربلا عزاداری و سوگواری می کنیم که در دوران ما نیز سرها از بدن جدا و جنایتکاران و جریان‎های تروریستی به بدترین اقدامات ضد انسانی در بازارها و اماکن عمومی دست می‎زنند.
 
وی افزود: اقدامات جریان‎های تروریستی و تکفیری در جهان به سبب جهل و افراط گرایی آنان است.
 
حجت الاسلام المرشدی، سامرا را نماد امنیت عراق برشمرد و خاطرنشان کرد: سامرا امتحانات دشوار و مشکلات بسیاری را به برکت فتوای جهاد کفایی مرجعیت در مبارزه با تروریسم پشت سر گذاشته و موجب شده است که عراق از مرز فروپاشی دور شود.
 
وی با تاکید بر وحدت بین شیعه و سنی تصریح کرد: سامرا با توجه به داشتن حرم امامین عسکریین (ع) در این شهر از نظر امنیتی دارای اهمیت بسیاری در عراق است بنابراین دشمنان با ایجاد تفرقه مذهبی و کاشتن بذر نفاق و فتنه در این منطقه درصدد شکستن اتحاد بین شیعیان و اهل سنت هستند.
 
تولیت آستان مقدس عسکری خواستار اتحاد و انسجام عشائر و زائران برای حفظ وحدت عراق شد و از مسؤولان عراق خواست با بازدید از سامرا به افزایش امکانات و بهبود شرایط در این شهر کمک کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcgzy9xyak9zy4.rpra.html
مرجع : رسانیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی