تاریخ انتشار۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 202104

سفر امامان جماعت شهرهای کرواسی به ایران

گروه 9 نفره شامل 5 تن از امامان جماعت شهرهاي مختلف كرواسي به همراه همسران خود كه معلم دروس اسلامي هستند براي دوره مطالعاتي كوتاه مدت عازم جمهوري اسلامي ايران شدند.
سفر امامان جماعت شهرهای کرواسی به ایران

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) از رايزني فرهنگي سفارت ايران در كرواسي - اين دوره كه به ميزباني جامعه المصطفي (ص ) و در شهر قم برگزار مي شود 2 هفته و شامل نشست هاي گوناگون ديني و علمي و فرهنگي است .
 
امامان جامعه اسلامي كرواسي همچنين در مدت اقامت خود در ايران از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س ) و اماكن زيارتي و موسسات ديني و فرهنگي شهرهاي قم و تهران بازديد خواهند كرد.

ملاقات با شخصيت هاي ديني و علمي از جمله رياست جامعه المصطفي (ص ) و رياست مجمع تقريب مذاهب و برخي از عالمان ديني از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده براي امامان جامعه اسلامي كرواسي است. 

اين سفر پس از توافق رياست دانشگاه المصطفي (ص ) با مفتي كرواسي درپي ملاقات سال گذشته در كرواسي و با پيگيري و حمايت رايزني فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در زاگرب اجرايي شده است. 

حافظ افندي عزيز اليلي امام اصلي مركز اسلامي زاگرب و مسوول فعاليت هاي قرآني جامعه اسلامي كرواسي سرپرست اين گروه 9 نفره را برعهده دارد.
امامان شهرهاي سيساك - اوماك - واراژدين و كارلوواتس ديگر اعضاي گروه اعزامي را تشكيل مي دهند.

كرواسي داراي اقليت مسلمان با حدود 70 هزار نفر جمعيت است و در 23 شهر اين كشور مجلس اسلامي و مسجد وجود دارد.
 
https://taghribnews.com/vdcgzx9xtak9zq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی