تاریخ انتشار۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 174601

تقدیر جنبش۱۴فوریه از حضور گسترده مردمی در همه پرسی بحرین

جنبش یاران انقلاب ۱۴فوریه بحرین با تقدیر از حضور گسترده مردمی در همه پرسی تعیین سرنوشت این کشور بر لزوم ادامه این مشاركت تاكید كرد.
تقدیر جنبش۱۴فوریه از حضور گسترده مردمی در همه پرسی بحرین
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنبش ۱۴فوریه بحرین در بیانیه ای از آن دسته از شهروندان بحرینی که نتوانستند دیروز در همه پرسی مشارکت کنند، خواست تا امروز (شنبه) در این همه پرسی در پای صندوقهای رای گیری حضور یابند.

در این بیانیه آمده است: ما برگزاری موفقیت آمیز این همه پرسی توسط ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه ، جریان فعالیت اسلامی ، جنبش رهایی بحرینی ، جنبش حق و جنبش اسلامی آزادگان بحرین را به ملت آزادیخواه و انقلابی و عدالت طلب بحرین تبریک می گوییم .

این بیانیه می افزاید: جنبش یاران انقلاب ۱۴ فوریه همچنین از دست اندرکاران همه پرسی مردمی برای تعیین سرنوشت  تشکر کرده و ایستادگی ، مقاومت و آمادگی آنها را برای بازداشت ، سرکوب و شکنجه را مورد تقدیر و ستایش قرار می دهد.

گفتنی است گروههای مخالف رژیم آل خلیفه در بحرین که انتخابات پارلمانی این کشور را تحریم کرده اند، با برگزاری همه پرسی که دیروز و امروز جریان دارد، نظر شهروندان این کشور را برای تعیین سرنوشت خود جویا شده اند.

در همه پرسی بحرین، آن دسته از شهروندان این کشور که بیش از ۱۷ سال سن دارند، می توانند در آن شرکت کنند. شرکت کنندگان در همه پرسی بحرین به این سوال پاسخ خواهند داد که آیا شما با انتخاب نظام سیاسی جدید در بحرین با نظارت سازمان ملل موافق هستید؟
https://taghribnews.com/vdcgzt9qqak9u34.rpra.html
مرجع : بانوراما الشرق الاوسط
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی