تاریخ انتشار۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 271207

بیانیه اتحادیه جهانی تقریب نهاد خانواده شهدای ترور در پی حادثه تروریستی تهران

در پی حادثه تروریستی اخیر تهران که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، اتحادیه جهانی تقریب نهاد خانواده شهدای ترور بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه اتحادیه جهانی تقریب نهاد خانواده شهدای ترور در پی حادثه تروریستی تهران
 به گزارش خبرگزاری تقریب، متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
 
بار دیگر تروریسم سیاه و بداندیش، چنگال کینه و نفرت خود را بر چهره ملت ایران کشید تا با یادآوری جنایات بی شمار گروه های تروریستی در سالیان آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و دهه 60، ملت ایران همچنان به عنوان یکی از بزرگ ترین قربانیان تروریسم در جهان و از پیشروان مبارزه با آن باشد.
حادثه تلخ تروریستی 12 رمضان حرم مطهر امام امت (ره) و مجلس شورای اسلامی هر چند به نام گروه تروریستی تکفیری داعش رقم خورد اما دست های پلید و خباثت آلود رژیم های مرتجع منطقه ای و اربابان حامی آنها در آن کاملا نمایان است. تروریسم داعشی و تکفیری که با نام دین، خشن ترین جنایات را در سرتاسر جهان به ویژه در کشورهای اسلامی انجام می دهد آمیخته ای از آموزه های منحرفی است که به نام اسلام توسط عالمان جور و فساد در ذهن های ساده کاشته می شود و در تلاقی و اشتراک با اهداف سیاسی و استعماری رژیم های منطقه ای و بین المللی، کشورها و ملت ها را قربانی می کند.
امروز بخش بزرگی از ملت های جهان قربانی تروریسم تکفیری هستند. و سیاستمداران و حاکمان بی توجه به ریشه های این تروریسم، با همراهی رژیم های مروج این تهدید و به نام مبارزه با تروریسم ائتلاف تشکیل می دهند. ائتلاف های نامبارکی که نتیجه ای جز اخلال در مبارزه واقعی جبهه مقاومت با تروریسم نداشته است.
برخورد با تروریسم در مرحله نخست جز با اجماع برای خشکاندن ریشه های فکری این گروه ها و بازخواست و فشار بر حامیان آن محقق نخواهد شد. علما و متفکران جهان اسلام برای رهایی از این پدیده شوم چاره ای جز تشریک مساعی و اتحاد برای معرفی اسلام ناب و افشای انحرافات ندارند. امروز ضرورت وحدت و تقریب دیدگاه میان مذاهب اسلامی بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. بدون این مساعی، کشورهای مسلمان همچنان قربانی خشونت و افراط گرایی خواهند بود.
از آن سوی نیز حضور آمریکا و دیگر استعمارگران در منطقه و پیوند نامیمون آنها با رژیم های وابسته و خودکامه حاصلی جز افزایش جنایات اینچنینی و تقویت تروریسمی که در نهایت به سود رژیم صهیونیستی است ندارد.
ملت بزرگ ایران اعم از شیعه و سنی و اقوام و طوائف، با تجربه و پشتوانه ارزشمند سال های پس از انقلاب و تقدیم بیش از 17000 شهید ترور، به خوبی می داند عامل مهمی که به تروریسم در این کشور پایان داد وحدت و پشتیبانی آنان از نظام جمهوری اسلامی بوده است. اکنون نیز که مدافعان امنیت کشور در آن سوی مرزها در حال مجاهدت علیه تروریسم تکفیری صهيونيستی هستند نهادهای امنیتی و نظامی کشور در تلاشی قابل تمجید و شبانه روزی به دنبال تأمین این امنیت در داخل مرزهای ایران اسلامی هستند.
اتحادیه جهانی تقریب نهاد خانواده شهدای ترور ضمن تسلیت حادثه تلخ تروریستی روز چهارشنبه تهران و همدردی با خانواده این شهیدان و آرزوی شفای عاجل همه مجروحان،  یاد همه شهیدان ترور جهان اسلام را گرامی می دارد.
 
اتحادیه جهانی تقریب نهاد خانواده شهدای ترور
(در دست تأسیس)
 
https://taghribnews.com/vdcgzq9xuak9ux4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی