تاریخ انتشار۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 168509
اندیشمند لبنانی در گفتگو با تقریب:

تشکیل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی گامی رو به جلو به وحدت است

تنا - اختصاصي
رئیس حزب اللقاء التضامنی الوطنی در لبنان و عضو جمعيت علماي مسلمين لبنان تشکیل اتحادیه علمای حامی مقاومت را گامی رو به جلو برای دستیابی به وحدت اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی برشمرد.
تشکیل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی گامی رو به جلو به وحدت است
شيخ مصطفي ملص در حاشیه برگزاری همایش بین المللی علمای اسلامی در حمایت از مقاومت فلسطین که هم اینک در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای برگزاری این همایش، بهره گیری از علمای مذاهب مختلف اسلامی را برای نهادینه شدن تقریب مذاهب در جهان اسلام و بین مسلمانان ضروری دانست.
 
این اندیشمند لبنانی با اشاره به دستاوردهای مقاومت در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکید کرد: این پیروزی غرور از دست رفته اعراب در دهه های اخیر را برای آنها بازگرداند و این نکته را به اثبات رساند که می توان در برابر این رژیم غاصب به موفقیت دست یافت.
 
وی با بیان این که وحدت جهان اسلام یکی از عوامل موفقیت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بود، خاطرنشان کرد:علی رغم هم نوایی بسیاری از مسلمانان در حمایت از فلسطین برخی جریانها بر طبل تفرقه می کوبیدند و در واقع آب در آسیاب دشمن می ریختند.
 
شیخ ملص در ادامه با هشدار نسبت به تهدیدات داعش، تصریح نمود: این خطری است که در زمان کنونی مسلمانان را تهدید می کند؛ این جریانی خطرناک است که تلاش دارد فتنه مذهبی را در جهان اسلام تثبیت کند و اهداف استکبار و صهیونیسم را محقق سازد.
 
وی افزود: این جریان با کمک دستگاههای امنیتی رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی منطقه به راه افتاده و مسلمانان باید با شناخت رویکرد و اهداف آن، توطئه های دشمنان را خنثی کنند. 
https://taghribnews.com/vdcgz79qyak93n4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی