تاریخ انتشار۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 176906

ابتکار رهبران مسلمان انگلیس برای مبارزه با افراطی گری

رهبران مسلمان انگلیس طی اقدامی مبتکرانه، با راه اندازی یک پایگاه اطلاع رسانی مذهبی سعی دارند با افکار افراطی و جذب جوانان به سمت داعش جلوگیری کنند.
ابتکار رهبران مسلمان انگلیس برای مبارزه با افراطی گری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رهبران مسلمان انگلیس در پی افزایش گزارش ها از عزیمت جوانان به خاورمیانه برای پیوستن به گروه تروریستی داعش، تصمیم به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی "امام آنلاین" گرفتند تا به این وسیله با ارشاد این جوانان، از انتشار افکار افراطی و پیوستن آنان به داعش جلوگیری نمایند.

"شوکت وارائیچ" سردبیر این پایگاه اطلاع رسانی تأکید کرد: سخنرانی های مبلغانی که بذر نفرت را در دلها می کارند و همچنین ارائه تصاویر خشونت آمیز از مسلمانان، از مصادیق افراطی گری هایی است که می تواند آسیب جدی به جامعه اسلامی وارد نماید.

وی خاطرنشان کرد: رهبران مسلمان انگلیس به نمایندگی از همه جوامع این کشور، از تمام مردم، شرکت های اینترنتی و سایت های اجتماعی می خواهند تا جامعه خود را از اینگونه افراط گرایی ها پاکسازی نمایند و به تروریست ها و افرادی که تنها هدفشان ایجاد تفرقه و نفرت است، اجازه ندهند که آزادانه از اینترنت استفاده کنند.

در این حرکت مبتکرانه ۱۰ نفر از ائمه مساجد شهرهای لندن، لستر، لیدز، لانکشایر، وست میدلندز و باکینگهام شایر شرکت داشته و به صورت آنلاین با گروه تروریستی داعش به مبارزه پرداخته اند.
https://taghribnews.com/vdcgz39q3ak9uy4.rpra.html
مرجع : ساندی تایمز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی