تاریخ انتشار۱۵ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : 55610
در همایش پیامبر رحمت منادی وحدت در مکه مکرمه عنوان شد:

دشمنان اسلام از اتحاد میان شیعه و سنی در ایران هراس دارند

تنا
همایش پیامبر رحمت منادی وحدت با حضور علما، استادان، طلاب اهل سنت در سالن همایش های هتل دار الهادی مکه مکرمه محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برگزار شد.
دشمنان اسلام از اتحاد میان شیعه و سنی در ایران هراس دارند
خبرگزاری تقریب (تنا):

در این همایش که علمای اهل سنت از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، زاهدان و خوزستان حضور داشتند، در خصوص مسائل مختلف مربوط به وحدت اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام و المسلمین خادمی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، ضمن تاکید بر وحدت و یکپارچکی میان شیعه و سنی اظهار داشت: خوشبختانه مشترکات فراوانی میان این دو مذهب وجود دارد که می توان بر آن اتفاق نظر داشت. وی افزود: امروز دشمنان اسلام از اتحاد میان شیعه و سنی در ایران اسلامی، هراس دارند به همین دلیل ایران هراسی به راه انداخته اند؛ بنابراین باید مراقب بود تا در دام دشمن نیفتیم. 

در این همایش، حجت الاسلام عامری، رئیس مرکز اسلامی بزرگ شمال کشور، نیز اظهار داشت: استکبار جهانی از ورود اسلام به غرب هراس فراوانی دارد و به همین دلیل به دنبال تضعیف جایگاه اسلام در کشورها است. 

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دنیای غرب علیه اسلام و اندیشه های دینی خاطرنشان کرد: تفکر اصیل اسلامی امروز از همه مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.

حجت الاسلام عسگری، مسئول امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، در حاشیه این همایش گفت: این همایش با استقبال بسیار گرم علمای اهل سنت برگزار شد که خوشبختانه آثار بسیار مثبت نیز داشته است. وی، همچنین، برگزاری این دست همایش ها را در جهت وحدت میان شیعه و سنی بسیار مهم برشمرد .
https://taghribnews.com/vdcgz39n.ak9nq4prra.html
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی بعثه رهبری
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی