تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۶
کد مطلب : 269291
امام جمعه گرگان:

جهانیان چاره ای جز ریشه کن کردن جریان داعش ندارند

امام جمعه گرگان، گفت: دنیا چاره ای ندارد جز این که همه دست به دست هم بدهند و گروه های تکفیری داعش را ریشه کن کنند وگرنه این بلا به خود آن ها بر خواهد گشت.
جهانیان چاره ای جز ریشه کن کردن جریان داعش ندارند
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان،«آیت الله سید کاظم نورمفیدی» در خطبه های نماز جمعه گرگان، اظهار کرد: داعش اعتراف کرده که انفجار شهر منچستر انگلیس را انجام داده است، چه کسی داعش را ساخت و به آن پول می دهد؟ ایران بارها تاکید کرد آن هایی که گروه های تکفیری را تقویت می کنند روزی این بلا بر سرخودشان هم خواهد آمد و جزای آن را هم می بینند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار کرد: هفته گذشته حادثه ای مهم رخ داد و مردم ما حضور گسترده ای در انتخابات داشتند، تلاش های زیادی شد تا حضور مردم کمرنگ به نظر برسد؛ اما علی رغم وجود مشکلات مردم حضور گسترده داشتند و این نشانه رشد ملت ایران است.

وی، افزود: مسائل و مشکلات جزئی که پیش پای مردم قرار دارد، باعث عدم حضور آن در انتخابات نشد و آن ها از افق بالاتری به انتخابات نگاه می کنند که باید این نعمت را شکر کرد.

به گفته وی؛ این حضور گسترده تاثیرات بزرگی برای کشور داشت و امیدواریم خداوند بزرگوار ملت ایران را درمقابل همه سرافراز بگرداند، امیدواریم مشکلات کشور هم حل شود و یقینا دولت دوازدهم توجه ویژه ای به بیکاری و اشتغال خواهد داشت.

عضو خبرگان رهبری با اعلام اینکه امروز آخرین جمعه ماه مبارک
شعبان است، گفت: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه ما قبل از آن که ماه رمضان وارد شود مردم را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده می کردند و هشدار می دادند ماه مبارک رمضان یکی از نسیم های الهی است که به وزش در می آید تا مومن، مردم و مسلمانان در این ماه دل و جان خود را صفا دهند.

وی ادامه داد: دل و روح ما نیاز به شست و شو دارد، خداوند زمان هایی را قرار داده که زمینه این کار بسیار فراهم است، ایام ماه مبارک رمضان بخصوص زمان سحر و افطار در ماه رمضان از زمان های بسیار موثر است، برای انسان روزه دار دو خوشحالی وجود دارد؛ یکی خوشحالی زمان افطار است که تکلیف خدا را انجام داده و یک خوشحالی هم زمانی است که در فردای قیامت خدا را ملاقات می کند، خدا دل ها را آماده کرده و به بنده کمک می کند خودش را بتواند از بسیاری از مسائل نجات دهد.

آیت الله نورمفیدی، عبادت ماه مبارک رمضان را از بهترین راه های رسیدن به رضوان الله و رضایت الهی دانست و گفت: یکی از مهمترین راه هایی که خدای متعال برای بندگانش قرار داده است این ماه، ماه روزه و ماه اسلام است.

 وی، افزود: همانطور که ظاهر خود را نظافت می کنیم باید باطن و دل خود را پاک کنیم. انسان وقتی می میرد جان او پیش خدا می رود پس باید جان را تمیز کرد، باید در این ماه ایمان و توحید خود را خالص کنیم، مهمتر این است که دل و جان خود را از تفکر گناه پاک کنیم.

امام جمعه گرگان در پایان، خود و دیگران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.
https://taghribnews.com/vdcgyy9xqak93x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی