>> شکست تجاوزگران و اتحاد ملت یمن از نتایج قطعی حمله به یمن است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : 192494
امام جمعه نجف اشرف:

شکست تجاوزگران و اتحاد ملت یمن از نتایج قطعی حمله به یمن است

امام جمعه نجف اشرف ادامه تجاوز عربستان سعودی علیه یمن را به شدت محکوم کرد و گفت: شکست تجاوزگران و اتحاد ملت یمن از نتایج قطعی این جنگ است.
شکست تجاوزگران و اتحاد ملت یمن از نتایج قطعی حمله به یمن است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، با اشاره به قدرت نیروهای بسیج مردمی گفت: بسیج مردمی توانایی آزادسازی الانبار و سایر مناطق اشغال شده از لوث داعش را دارد.
 
وی افزود: رهبران دینی و سیاسی عراق بر این نکته تأکید می ورزند که بسیج مردمی به همه کشور تعلق دارد و شیعیان و اهل تسنن و پیروان سایر مذاهب نیز باید در آن حضور داشته باشند.
 
حجت الاسلام قبانچی بر لزوم تحرک فوری برای آزادی الانبار تأکید کرد و اظهار داشت: دلیل اصلی سقوط رمادی قدرت داعش نبود بلکه این مساله به دلیل خیانت های صورت گرفته رخ داد. همگان باید اختلافات سیاسی و فنی را کنار گذاشته و برای آزادی شهرها تلاش کنند.
 
امام جمعه نجف افزود: خون جوانان ما به هیچ وجه ارزان نیست و باید تدابیر هوشمندانه ای که خسارت کمتری در پی داشته باشد را برای جنگ با داعش اتخاذ کرد.
 
وی ادامه تجاوز عربستان سعودی علیه یمن را به شدت محکوم کرد و گفت: شکست تجاوزگران و اتحاد ملت یمن از نتایج قطعی این جنگ است. متأسفانه آوارگان یمنی به دلیل ادامه تجاوزگری آل سعود در وضع نامطلوبی بسر می برند.
https://taghribnews.com/vdcgyx9qtak9yt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی